سلام به همه ی دوستان
من دختری 24 ساله هستم که به لطف خدا 6 ماهه که ازدواج کردم. منو همسرم واقعاااا عاشقانه همدیگرو دوس داریم. چند سال بی صبرانه منتظر هم بودیم و آخرش خدا کمکمون کرد و همه چی حل شد.
منو شوهرم خدا رو شکر از نظر عاطفی واقعا رابطه قوی ای داریم. من خودم طبع خیلی گرمی دارمو شوهرم توی این مورد هم به نیاز های من خیلی توجه میکنه. اما مشکل من اینه با وجود تمام توضیحاتی که دادم, همسرم نسبت به من احساس نزدیکی نمیکنه.
برای مثال مواقعی که باهم رابطه داریم تقریبا در بیشتر موارد ایشون حتی بیرونی ترین لباساشونم از تنشون در نمیارن و منو از طریق دهانی ارضا میکنن. من کاملا راضی میشم اما ایشون اصلا واسه ارضا خودشون اقدام نمیکنن.
توی این 6 ماه شاید فقط یکبار ایشون ارضا شدن. وقتی دلیلشو ازشون میپرسم فقط بهم میگن اگه تو راضی بشی منم راضیم و اصلا نمیخوان بیشتر راجبش صحبت کنن.
پیش مشاور رفتیم گفتن ایشون از اعتماد به نفس پایین رنج میبرن و واسه همین از نظر روحی روانی خودشونو از نزدیکی منع میکنن.

مشاور فقط بهمون گفت سعی کنین خودتون بهش روحیه بدین در صورتی که ما از نظر عاطفی واقعا بینمون فاصله ای نیس. من واقعا از این موضوع رنج میبرم.
ازتون خواهش میکنم کمکمون کنین:(

بیشتر بخوانید ...

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم