سلام

ممنون از کسانی که وقت گذاشته میخونن و نظر میدن.

با پسری آشنا شدم که علاقه دو طرفه داریم، و با خانواده‌ش صحبت کرده و از من خواستن که با خانواده‌م صحبت کنم تا اگه اجازه دادن‌ برای آشنایی بیشتر و بعد خواستگاری بیان...

یه مسائلی هست که میتونم باهاش کنار بیام، به نظرم مشکل‌ساز نیست، مثلا اینکه اهل دو شهر مختلفیم، فرهنگ متفاوتی داریم، و مکان زندگی مون حدود ۶ ساعت فاصله داره. یه مساله‌ای که منو خیلی نگران کرده اینه؛

یک ماه بعد شروع رابطه‌مون، به من گفتن که دختری که قبلا باهاش رابطه داشتن اومده و تو محل کارش ایجاد مزاحمت کرده، و خواسته‌اش این بوده که تو نمیتونی منو ول کنی بری!، ایشون میترسن که بخاطر این قضیه دختره بره خودکشی کنه یا بلایی سر خودش بیاره و به اصطلاح حس ترحم دارن به اون دختر، این منو به شدت ناراحت کرد و گفتم که اگه رابطه‌ای تموم شده نباید به هیچ عنوان اجازه بدی ردش تو رابطه بعدی یا در آینده‌ات دوباره پیدا بشه.

به تو ربطی نداره حتی اگه طرف خودکشی کنه مگه تو مقصری!، خلاصه به من اطمینان خاطر داد که تموم شده قضیه و بلاکش هم کرده دیگه نمیتونه زنگ بزنه یا مزاحم بشه. تهدید کرد که اگه مزاحم بشه شکایت میکنه ازش.

یه ماه بعدش فهمیدم که از بلاک درآورده دختره‌ رو، چون خواهش کرده که فقط بلاکم نکن قول میدم دیگه کاری نداشته باشم! و من بازم با این توجیه گذشت کردم.

دیگه نه زنگ میزد نه چیزی، اما همیشه ته ذهنم بود که نکنه داره به من دروغ میگه. واقعا به جز این مورد هیچ چیز دیگه‌ای ازش ندیدم و خیلی مصمم قراره با خانواده‌م صحبت کنم. دوستش دارم واقعا. اما امروز همین نگرانیم رو باهاش درمیون گذاشتم و گفت که دو هفته پیش دختره بهش پیام داده، و گفته اگه امکان داره پول بده بهش نیاز داره!، و اینم سریع پول ریخته براش و گفته دیگه پیام نده.

گفتم این یعنی باج دادن!، مگه تو مسئول تامین مخارج اونی، میگه قبلا خیلی براش خرج کردم، الان میگم چه جوری فلان خرجش رو میرسونه، من حاضرم ماهیانه بهش پول بدم ولی نه خودش نه صداش نه تصویرش تو زندگیم نباشه. میگه نگران چی هستی، پولی که دادم یک دهم درآمدم نیست، میگم اصلا مساله پولش نیست، چرا جرات میکنه بهت پیام بده. میگه ازدواج کردیم بعدش میگم ازدواج کردم و دیگه هیچ وقت پیام نمیده، چون سفت و سخت باهاش برخورد میکنم، میگه من اگه یهو بهش بگم ازدواج کردم دیوونه میشه باز، میاد یه کار دست مون میده رایطه ما رو خراب میکنه. 

الان مدتی گذشته و داره فراموشم میکنه، چند ماه بعد کلا فراموش میکنه. تو نگران نباش من قول میدم هیچ وقت نمیتونه آرامش ما رو بهم بزنه! بهم اعتماد کن. احساس میکنم وسط زندگیمه، میدونم باهاش رابطه نداره ولی همین که اجازه میده ازش درخواست کنه روش حساب کنه، یی‌احترامی به خودم میبینم... 

توجیه کردنش هم که بیشتر اذیت میکنه، میگم اگه من تو زندگیت نبودم آره حق داشتی مختار بودی یه سالم بهش وقت بدی تا فراموشت کنه، اما وقتی من هستم یه لحظه‌م نباید باشه تو زندگیت حتی یه پیام حتی یه زنگـ.

ممنون میشم نظر بدید. شما جای من بودید اعتماد میکردید؟


مرتبط با خطرات دوستی با جنس مخالف:

نمی تونم به شوهرم اعتماد کنم، چون تا قبل از ازدواج به یه دختر دوست بوده

خطر انتخاب تحمیلی همسر در روابط با جنس مخالف

به 11 دلیل دوستی های قبل از ازدواج ممنوع

به هیچ وجه پیشنهاد نکنید که کسی بره دوست دختر یا پسر بگیره

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

می ترسم شوهرم متوجه گناهان گذشته ام بشه

گناهان دوران بچگیم باعث شدند که خواستگارانم رو رد کنم

میخوام از دست دوست پسرم شکایت کنم ؟

فهمیدم نامزدم قبلا دوست پسر داشته ، در مرحله قبل طلاق هستیم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

دوست پسر قبلیم تهدید کرده فیلم هایی که ازم داره رو پخش می کنه

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

ازدواج با پسری که دوست دختر داشته عاقلانه است؟

میخوام برم دوست دختر پیدا کنم تا از فکرها و فشار ها خلاص بشم

دوستی به قصد ازدواج با اطلاع خانواده

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند ؟!

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

چند سوال راجع به دوستی قبل ازدواج یا حتی نامزدی

 عوارض ازدواج های بر پایه دوستی چیه ؟

در 14 سالگی به یه پسر قول ازدواج دادم، الان پشیمونم

دوستی به قصد ازدواج چه تعریفی داره؟

نظر شما در مورد دوستی سالم تا زمان ازدواج

از دوست پسرم خواستم بیاد خواستگاری ولی ...

با یه پسر دوست هستم ولی یه خواستگار بهتر برام اومده

کسی که چندین رابطه رو تجربه کرده مناسب ازدواج نیست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
عواقب ازدواج بر پایه دوستی (۲۴ مطلب مشابه) مضرات دوستی با جنس مخالف (۴۶ مطلب مشابه)