سلام به همه ی کاربران خانواده ی برتر 

من مدت کمی هست که با خانواده برتر آشنا شدم و راستش خیلی با خودم کلنجار رفتم که این ها رو بنویسم یا نه، اما خب بالاخره به این نتیجه رسیدم که اگه ازتون کمک بخوام شاید یه کم احساس سبکی کنم.

من دختری 22 ساله هستم که تا 19 سالگی هیچ پسری وارد زندگیم نشده بود، اما وقتی 19 ساله م بود اینترنتی با یه پسر آشنا شدم و دوست شدم، اونم فقط بخاطر اینه میخواستم از جنس مخالفم شناخت پیدا کنم، چون تا اون موقع با هیچ پسری برخورد نداشتم، اما خب خوب پیش نرفت و کمتر از سه ماه خودم باهاش کات کردم.

دیگه با هیچ پسری دوست نشدم و هنوز هم نیستم اما از پسری خوشم اومده که دوست صمیمی هم خونه ای و هم دانشگاهی پسر داییم هست، و اینم مطمئنم که اون پسر هم به من حس داره اما خب پسر داییم با اینکه اجازه دخالت نداره راه دوتامون رو بسته و همیشه جلوی رو به رو شدن ما با هم رو میگیره و بارها مستقیم و غیر مستقیم گفته که دوست نداره که ما با هم دوست بشیم.

من تنها راهی که میتونم به اون پسر بفهمونم که دوستش دارم اینه که تو اینستا فالوش کنم، غیر از این هیچ راه دسترسی بهش ندارم و این رو هم بگم که اون هم اگه بخواد قدمی برداره تنها راه ارتباطیش اینستاگرامه.

البته ما سه بار همدیگه رو دیدیدم اما هر بار تو جمع خاانوادگی بود و این پسر چون بشدت خجالتی هست هیچ وقت سعی نمیکرد مستقیم رو به رو بشه باهام و البته مغرور هم هست و از اون پسرانی هست که خط قرمز بزرگی داره با دخترها و بشدت جدی برخورد میکنه.

با اینکه اونم 22 سالشه اما خیلی عاقله، البته این نظر بزرگترهایی هست که باهاش برخورد کردن نه من، بخاطر همین هر کی باهاش برخورد میکنه عاشق منش و وقارش میشه، الان واقعا نمیدونم باید چیکار کنم، شب و روز بهش فکر میکنم، درسته سنم تقریبا کمه مطمئنم احساسم زودگذر نیست چون تا حالا این حس رو به هیچ کس نداشتم. 

به نظر شما خیلی بد میشه اگه فالوش کنم؟ یا منتظر بمونم تا خودش یه قدمی برداره؟ و یا راه دیگه ای هم وجود داره؟ 

لطفا کمکم کنین ... ممنونم


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

خودم اقدام کنم یا منتظر بمونم پسر مورد علاقه م خودش قدمی برداره

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم


مرتبط با کسب شناخت قبل از ازدواج:

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

مخالفت والدین با دوران شناخت طولانی مدت قبل از ازدواج

برای شناخت، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

روش شناختن افراد خودخواه قبل از ازدواج

برای کسب شناخت در ازدواج های فامیلی چکار باید کرد ؟

جلسات خواستگاری رو برای شناخت کافی نمی دونم

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی؟

میخوام با شناخت، شوهر کنم؟

رفت آمد خانواده ها برای شناخت بیشتر در قبل از عقد

جلسه دوم خواستگاری - شناساندن نه شناختن

خواستگاری راهی درست برای شناخت


مرتبط با دوستی به قصد ازدواج:

چطوری باید برای ازدواج با یه دختر وارد دوران آشنایی بشم؟

چه جوری دختری پیدا کنم که مهربون باشه

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چطوری یک دختر واقعا مومن پیدا کنم؟

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

دوستی به قصد ازدواج با اطلاع خانواده

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند ؟!

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

چند سوال راجع به دوستی قبل ازدواج یا حتی نامزدی

 عوارض ازدواج های بر پایه دوستی چیه ؟

دوستی به قصد ازدواج چه تعریفی داره؟

نظر شما در مورد دوستی سالم تا زمان ازدواج

از دوست پسرم خواستم بیاد خواستگاری ولی ...

با یه پسر دوست هستم ولی یه خواستگار بهتر برام اومده

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

کسی که چندین رابطه رو تجربه کرده مناسب ازدواج نیست

به 11 دلیل دوستی های قبل از ازدواج ممنوع


ازدواج از طریق آشنایی در فضای مجازی:

از طریق چت، با پسری رابطه دارم که از لحاط فرهنگی و طبقاتی اختلاف داریم

خواستگاری و آشنایی فقط و فقط رو در رو و در دنیای واقعی 

جواب رد به خواستگاری از دختر فامیل در اینستاگرام

با پسری در فضای مجازی آشنا شدم، اصرار دارن بیان خواستگاری

تو دنیای مجازی آدم قابل اعتماد پیدا میشه؟

حیا در دنیای مجازی

تجربیات شما از ازدواج های مجازی

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

چطوری به خانوادم بگم در فضای مجازی به یه پسر قول ازدواج دادم

پسران، ابراز علاقه به خودتون در فضای مجازی رو می پسندید ؟

در مقابل دایرکت هایی که تو فضای مجازی دارم چه واکنشی نشون بدم ؟

در فضای مجازی با پسری آشنا شدم که میگه لیاقتت رو ندارم

با یه پسر، 4 ساله ارتباط مجازی دارم، این ارتباط گناهه ؟

قراره هفته دیگه دوست مجازیم رو ببینیم

از طریق مجازی با پسری آشنا شدم ، می خواد همدیگه رو ببینیم

فکر میکردم رابطه مجازی مثل رابطه واقعی جدی نمیشه

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

احتمال داره با پسری که در فضای مجازی در ارتباط بودم رو به رو بشم

روش های پسران برای فریب دختران در فضای مجازی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)