سلام

میشه کمکم کنید؟

من چند روز پیش حسم رو به پسری از فامیلامون که نزدیک چهار ساله دوسش دارم گفتم. اولا که بهش دایرکت میدادم از اینستا که اصلا نمیشناختم. ولی خب خیلی اصرار داشت بفهمه کی هستم .

بعد دو هفته که با هم حرف زدیم بهش گفتم که من فقط یه مزاحمم تو همیشه با مزاحما اینطور صحبت میکنی؟

گفت که نه مزاحم نیستی من باید بشناسمت. چند بارم خواستم من بلاکش کنم یا ازش خواستم که اون اینکارو بکنه ولی قبول نکرد. بالاخره مجبور شدم بهش بگم که کی هستم.

تا فهمید کیم... خیلی تعجب کرد و گفت من اصلا کلا هنگ کردم ، من فکر میکردم ازم متنفری و اینا... ولی هیچ حرفی از حسش نسبت به من تا حالا نزده.

با توجه به اینکه نسبت نزدیکی باهاش دارم ، بلافاصله بعد معرفی خودم پشیمون شدم و عذاب وجدان دارم، ولی ازش قول گرفتم که به کسی نگه. از روزی که بهش گفتم کیم کلا دل و روده ام از استرس و نگرانی بهم میپیچه.

همش هم دارم خودمو سرزنش میکنم و کلی فحش کشدار به خودم میدونم. خیلی پشیمونم که گفتم خیلیییییی. و نگران اینم که اگه بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم من چیکار باید بکنم؟ چطوری دوباره باید اصلا بهش نگاه کنم؟

اصلا اگه ازم متنفر بشه؟  اگه فکر راجبم فکرای بد بکنه؟ تصمیم گرفتم که دیگه بهش پیام ندادم. اون پسر ،برادر شوهر خواهرمه.

میشه بهم بگین من الان دقیقا باید چیکار کنم؟


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه)