سلام

من یه دختر دانشجوی مذهبی با قیافه ی خیلی معمولی هستم .زیبا نیستم که کسی بخاطر قیافم عاشقم بشه البته تا حالا خواستگار داشتم  جز دو نفرو که خودم نخواستم بقیه رو خانواده ام رد کردن .

و الان که 25 سالمه  کمتر از گذشته خواستگار دارم . و البته خیلی بیشتر از گذشته نیاز به ازدواج دارم  و واقعا زندگی داره برام جهنم میشه . میترسم گناهی انجام بدم که غیر قابل جبران باشه.

حتی تو دانشگاه خیلی سعی میکنم به کسی نگاه نکنم ولی 1 ساله که بهتر نشدم دیگه دارم عصبی میشم و حالم بدتر میشه ...

من چیکار کنم تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟ تو رو قران کمکم کنید زندگیم داره نابود میشه.

البته با در نظر گرفتن اینکه زیبا نیستم و شرایط مالی خوبی هم ندارم و از نظر جسمی و بدنی هم زیاد بدن جالبی ندارم .

ممنون از لطفتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه)