سلام 

من یه دختر ١٩ ساله ام. حدود سه سال پیش یکى از پسرهاى فامیل مون ازم خواستگارى کرد اما من بنا به دلایلى بهش جواب رد دادم.

بعد از گذشت ٢ سال متوجه شدم منم دوسش دارم. در مورد احساسم نسبت به اون آقا مطمئنم و همچنین حسى که اون به من داشته. تا همین چند وقت پیش نگاه هاى مشتاقش رو به خودم حس میکردم اما تازگی ها خیلى سرد رفتار میکنه. میترسم فراموشم کرده باشه و قیدمو زده باشه. آقا پسراى گل میتونین بهم بگین دلیل رفتارش چى میتونه باشه؟
یه چیزه دیگه! از اونجایى که آدم فوق العاده مغروریه مطمئنم تا از علاقه ى من به خودش مطمئن نشه پا پیش نمیذاره.

تو رو خدا بهم بگین چه جورى بهش ابراز علاقه کنم؟ جورى که هم اون متوجه بشه هم خودم و سبک نکرده باشم. تو رو خدا راهنماییم کنین. میترسم اگه دیر بجنبم واسه همیشه از دستش بدم.


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که اگه بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه)