من یک دختر 24 ساله هستم که تازه لیسانس گرفتم و مشغول کارم و هم درسمو ادامه می دم راستش تو محل کارم یک آقایی هست که با من همکاره تقریبا یک ساله که در یک جا با هم کار می کنیم تو این یک سال خوبی های اون آقا پسر منو شیفته ی خودش کرد ولی اون تا حالا به من ابراز علاقه نکرده و نمی دونم نظرش راجب من چیه ایشون خیلی آدم مذهبی هستش کار ما طوریه که دختران زیادی در محل کار ما رفت و آمد می کنند ولی ایشون با تمام دخترا خشک برخورد می کنند ولی زمانی که مادر یا خواهرش به محل کارمون میان خیلی مهربون و صمیمی با هاشون حرف می زنه انگار چند ساله اونارو ندیده زمانی که این حس خانواده دوستی و ایمان رو در ایشون دیدم عاشقشون شدم ولی من به عنوان یک دختر چطور می تونم نظر ایشون رو راجب خودم بدونم چه راهکارهایی هست فقط باید منتظر باشم ببینم طرف مقابلم پا پیش میزاره یا نه من خواستگارهای زیادی دارم ولی به هیچ کدوم علاقه ای ندارم تو رو خدا اگر راهکاری بجز فراموش کردن اون آقا دارید بگید تو این یکسال تقریبا شناخت کاملی نسبت به ایشون پیدا کردم در ضمن ایشون بجز مسائل کاری با من حرف نمی زنند و رفتارشون با من خشکه مثل همه ی دخترای دیگه البته من اصلا علاقه ام رو بروز ندادم و رفتاری عادی با ایشون دارم می دونم مشکل من مشکل خیلی از دخترای دیگه هم هست که زمانی شخص مد نظرشون رو پیدا می کنند فقط باید منتظر باشند یا اون شخصو فراموش کنند

پاسخ :
سلام
باید به طور غیر مستقیم ازش خواستگاری کنید . منظور از غیر مستقیم ، اینه که از یه واسطه کمک بگیرید تا بفهمید اصلا قصد ازدواج داره ؟ آیا کسی رو مد نظر داره ؟ نظرش در مورد شما چیه ؟
به طریقی که بهتره غیر مستقیم باشه باید جواب این سوالات رو بفهمید . از طرف دیگه باید طوری رفتار کنید که کسی در زندگی شما نیست .
2 ترفند دخترانه :
1 - بیا خاله !!!!
بعضی از دخترا وقتی بچه ای همراه اوناست برای این که به بقیه بگن این بچه ی من نیست ! طوری حرف می زنن که بقیه این رو بفهمند . مثلا میگه خاله بیا بریم ! عمه مواظب باش ! و ...
2 - بابام باید اجازه بده !
در بعضی از مسائل که نیاز به هماهنگی با خانواده باشه وقتی در جمع موضوعی مطرح میشه روی این تاکید می کنن که بابام باید اجازه بده !

موفق باشید

مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که اگه بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه)