سلام وقت بخیر

یه سوال داشتم لطفا نظر خودتون رو بهم بگید . از طریق مجازی با پسری آشنا شدم که توی درس ها خیلی کمکم میکرد و درس هایی که بلد نبودم یادم میداد.

بعد از یک سال امروز بهم گفت که اگر امکانش هست و خانواده اجازه میدن با در جریان بودن خانوادتون همدیگه رو ببینیم ... یعنی با مامانم برم که ببینیم همدیگه رو. شما جای ما بودید چیکار میکردید ؟ میرفتید ؟ در ضمن هم استانی هم هستیم با همدیگه ولی از دو تا شهر جدا.

خودمم کنجکاوم که ببینم شون.


مرتبط:

آشنایی در فضای مجازی، بعدش دیدار دنیای واقعی و نهایتا خواستگاری رسمی

از طریق چت، با پسری رابطه دارم که از لحاظ فرهنگی و طبقاتی اختلاف داریم

خواستگاری و آشنایی فقط و فقط رو در رو و در دنیای واقعی 

جواب رد به خواستگاری از دختر فامیل در اینستاگرام

با پسری در فضای مجازی آشنا شدم، اصرار دارن بیان خواستگاری

تو دنیای مجازی آدم قابل اعتماد پیدا میشه؟

حیا در دنیای مجازی

تجربیات شما از ازدواج های مجازی

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

چطوری به خانوادم بگم در فضای مجازی به یه پسر قول ازدواج دادم

پسران، ابراز علاقه به خودتون در فضای مجازی رو می پسندید ؟

در مقابل دایرکت هایی که تو فضای مجازی دارم چه واکنشی نشون بدم ؟

در فضای مجازی با پسری آشنا شدم که میگه لیاقتت رو ندارم

با یه پسر، 4 ساله ارتباط مجازی دارم، این ارتباط گناهه ؟

قراره هفته دیگه دوست مجازیم رو ببینیم

فکر میکردم رابطه مجازی مثل رابطه واقعی جدی نمیشه

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

احتمال داره با پسری که در فضای مجازی در ارتباط بودم رو به رو بشم

روش های پسران برای فریب دختران در فضای مجازی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه)