سلام

من یه دختره ۲۰ ساله هستم، که تو یه خونواده ی مذهبی و خیلی خوب بزرگ شدم، از نظر مالی هم متوسط رو به پایین  هستیم، من ۴ ساله که با یک پسر در مجازی آشنا شدم، ولی بعد از یک سال بهم علاقه مند شدیم، رابطه مون رو پاک نگه داشتیم و هیچ وقت حرف خلاف عفت نزدیم و حرمت ها رو نادیده نگرفتیم، این آقا پسر از من یک سال کوچیکتره و ۱۹ سالشه، خانواده خوبی داره، راستش مادرم از ارتباط ما باخبره و با این آقا هم صبحت کرده، و پدرم هم تا حدودی در جریانه، مادر این آقا هم در جریانه و با من صحبت کرده،( خواهش میکنم خانواده های ما رو قضاوت نکنید ) .

ما هر دو از یه استان هستیم و فاصله ی شهرهامون تقریبا ۴۵ دقیقه است ، ولی تا حالا همدیگر رو در واقعیت ندیدیم، من قبلا اعتقادات مذهبی قوی ای نداشتم و فقط ارتباطم با خدا خوب بود، که این ارتباط هم گاهی ضعیف میشد و کمرنگ، چند وقته توبه کردم و خدا رو تو زندگیم پررنگ کردم، حجابم متوسطه ولی خب پوشش مناسبی دارم و آرایش هم نمیکنم، ما واقعا بهم دیگه علاقه داریم و دوست داشتنمون از روی هوس نیست .

قرار شده که تابستون ما همدیگر رو ببینیم، ولی الان نمیدونم آیا این ارتباط ما که توش حرف بدی هم نیست آیا گناهه؟

برای من لذت جنسی نداره، نمیتونم از اون بپرسم که آیا برای تو همچین لذتی داره یا نه؟ از وقتی هم توبه کردم دلم نمیخواد جلوی خدا همچین گناهی کنم، بین دو راهی گیر کردم،از یه طرف خیلی دوسش دارم از یه طرف نگرانم گناه باشه، نظر خودم اینه که تو واقعیت یه مدت همدیگر رو بشناسیم تا شناختمون کامل بشه و بعد اگه مطمئن شدیم مناسبیم، خانواده ها با هم آشنا بشن، چون سنش کمه، احتمالا خانوادش رضایت ندادن تو این سن خواستگاری کنند .

از یه طرف دلم نمیخواد رابطه مون به این شکل اینقدر طولانی بشه، یعنی حداقل، زود تر خانواده ها با هم آشنا بشن و نامزد بشیم، ولی نمیتونم این موضوع رو بهش بگم،از یه طرف خانواده خودم اگه پسر رو بشناسن و مطمئن بشن پسر خوب و پاکیه رضایت میدن، چون توقع مادی آنچنانی ندارن و رشته هر دومون هم خوبه میتونیم یه زندگی متوسط با کمک هم بسازیم،الان نمیدونم باید چیکار کنم، خواهش میکنم راهنماییم کنین .

ممنونم.


مربوط به دختران در فضای مجازی :

تا قبل از این که تمایلاتم افسار منو به دست بگیرن، دختری نسبتا مذهبی بودم

احتمال داره با پسری که در فضای مجازی در ارتباط بودم رو به رو بشم

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

فکر میکردم رابطه مجازی مثل رابطه واقعی جدی نمیشه

نمیخوام دوباره برگردم به یه رابطه کلامی و مجازی

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

در فضای مجازی با پسری آشنا شدم که میگه لیاقتت رو ندارم

قراره هفته دیگه دوست پسر مجازیم رو ببینیم

باید به خواستگارم بگم که در فضای مجازی با پسران چت می کردم ؟

روش های پسران برای فریب دختران در فضای مجازی

چطور به خانواده ها بگیم از طریق مجازی آشنا شدیم

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

چطوری به خانوادم بگم در فضای مجازی به یه پسر قول ازدواج دادم

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

از طریق مجازی با پسری آشنا شدم ، می خواد همدیگه رو ببینیم

تجربیات شما از ازدواج های مجازی

با پسری در فضای مجازی آشنا شدم، اصرار دارن بیان خواستگاری


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) احکام دینی پسران و دختران (۵۷ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) ازدواج با پسر کوچکتر از خود (۲۱ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه)