پسرا جواب بدن

هستن پسرا یا مردایى که به هر شکلى اعتماد و احساسات یک دختر رو در محیط مجازى به حدى تحت تاثیر قرار دادن که دختره عاشقش بشه ، مدتى با هم دوست باشن یا حتى ، درباره ى مسائل جنسى چت کنن .

من بحثم پسرایی هست که به همین قصد دخترا رو گول مى زنن و موفق میشن . خیلى واضح از روشاتون بگین ، چه جورى شروع مى کنین ؟ و دنبال چى هستین ؟ سرگرمى ؟ چت جنسى ؟ نیتتون دقیقا چیه ؟ و شده دخترى رو به خودتون وابسته کنین و بعد از مدتى که به خواستتون رسیدین ولش کنین و برین سراغ کیس بعدى ؟

اگه میخواین مى تونین اسم ننویسین ، اما جواب بدین تا دخترا بدونن چقدر زاویه نگاهشون به شاهزاده ى سوار بر اسب سفید وایرلس توهمه و اینقدر پست نذارن که عشق من با بقیه فرق داره  .

اکثر راهنمایى هایى که بهشون میشه رو نمى پذیرن و فک مى کنن کسى درکشون نمى کنه ، وقتى از زبون یک پسر بشنون ، شاید این احساسات یک طرفه و اشتباه رو فراموش کنن .

 سوال آخرم اینه که شده از گول زدن دخترى عذاب وجدان گرفته باشین ؟ چرا ؟

مربوط به دختران در فضای مجازی :

تا قبل از این که تمایلاتم افسار منو به دست بگیرن، دختری نسبتا مذهبی بودم

احتمال داره با پسری که در فضای مجازی در ارتباط بودم رو به رو بشم

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

فکر میکردم رابطه مجازی مثل رابطه واقعی جدی نمیشه

نمیخوام دوباره برگردم به یه رابطه کلامی و مجازی

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

در فضای مجازی با پسری آشنا شدم که میگه لیاقتت رو ندارم

قراره هفته دیگه دوست پسر مجازیم رو ببینیم

باید به خواستگارم بگم که در فضای مجازی با پسران چت می کردم ؟

چطور به خانواده ها بگیم از طریق مجازی آشنا شدیم

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

چطوری به خانوادم بگم در فضای مجازی به یه پسر قول ازدواج دادم

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

از طریق مجازی با پسری آشنا شدم ، می خواد همدیگه رو ببینیم

با یه پسر، 4 ساله ارتباط مجازی دارم، این ارتباط گناهه ؟

تجربیات شما از ازدواج های مجازی

با پسری در فضای مجازی آشنا شدم، اصرار دارن بیان خواستگاری


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه)