سلام به دوستای مهربونم
یه سوالی چند وقتیه تو ذهنمه
من یه دختر 20 ساله م
راستش من از وقتی 14 سالم بود تو چتروم میرفتم و تو سایت های دوست یابی عضو بودم اکثرا با افراد سالم دوست میشدم و حرف خاصی بینمون رد و بدل نمیشد .

ولی بعد از یه مدت حریم ها از بین رفت و وقتی با این افراد دوست میشدم با بعضیاشون خیلی صمیمانه و مث برادر خودم رفتار میکردم (یعنی بهشون میگفتم که دوسشون دارم یا مثلا براشون شکلک قلب و بوس میفرستادم ( خیلی کم ) و خیلی باهاشون شوخی میکردم ) .

من زمانی که وارد این فضا شدم زیاد مقید نبودم ولی رفته رفته طرز تفکرم عوض شد ولی چون به این قضیه عادت کرده بودم و برام عادی بود ترکش نمیکردم مخصوصا اینکه با یه پسری شبیه خودم در ارتباط بودم که به شدتم بهم وابسته بود ولی با این حال الان چند وقته که تقریبا ترک کردم ( یعنی یکی دو بار تو این چند ماه پیش اومده ولی در کل دیگه نمیخوام با کسی در ارتباط باشم) .

همه ی دوستامو حذف کردم ( از جمله همون پسر ) و دیگه وارد فضای چت نمیشم ولی شک دارم که با اینکه من توبه کردم آیا باید اگر خواستگارم ازم پرسید که با کسی در ارتباط بودم یا نه بهش بگم یا نه ؟

من حس میکنم خیلی با اونی که تا حالا با کسی در این حد هم نبوده فرق دارم بنظر شما اینطور نیست؟ درسته من دیگه پشت دستمو داغ کردم ولی بنظرتون من میتونم خودمو مث قبل بدونم؟

من جز فضای مجازی تا حالا هیچ جوره با هیچکس نبودم بنظرتون این مهمتره یا حقیقی و مجازی با هم فرقی نداره ؟


مربوط به دختران در فضای مجازی :

تا قبل از این که تمایلاتم افسار منو به دست بگیرن، دختری نسبتا مذهبی بودم

احتمال داره با پسری که در فضای مجازی در ارتباط بودم رو به رو بشم

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

فکر میکردم رابطه مجازی مثل رابطه واقعی جدی نمیشه

نمیخوام دوباره برگردم به یه رابطه کلامی و مجازی

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

در فضای مجازی با پسری آشنا شدم که میگه لیاقتت رو ندارم

قراره هفته دیگه دوست پسر مجازیم رو ببینیم

روش های پسران برای فریب دختران در فضای مجازی

چطور به خانواده ها بگیم از طریق مجازی آشنا شدیم

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

چطوری به خانوادم بگم در فضای مجازی به یه پسر قول ازدواج دادم

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

از طریق مجازی با پسری آشنا شدم ، می خواد همدیگه رو ببینیم

با یه پسر، 4 ساله ارتباط مجازی دارم، این ارتباط گناهه ؟

تجربیات شما از ازدواج های مجازی

با پسری در فضای مجازی آشنا شدم، اصرار دارن بیان خواستگاری


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه)