سلام دوستان 

دختر 20 ساله، احساساتی و نسبتا مذهبی هستم. شاید بشه گفت نسبتا مذهبی بودم ! قبل از اینکه تمایلاتم افسار منو به دست بگیرن. سنم که از 18-19 سالگی رد شد، نیاز به تنوع و نیازم به جنس مخالف و سادگیم منو به سمت ارتباط گرفتن با پسرها در دنیای مجازی برد.

من سعی کردم آلوده نباشم ولی اگه با پسری تو اون فضا آشنا می شدم که به نظرم خوب و درست می اومد ارتباط باهاش رو می پذیرفتم، با پسری نزدیک به دو ماه ارتباط مجازی داشتم، همه چیز به نظر خوب بود، قرار بود همدیگه رو ملاقات کنیم، محل زندگی مون نزدیک بود ولی متوجه شدم یه دروغ هایی بهم گفته و به این دلیل و دلایل دیگه تموم شد ارتباط مون، ولی قسمت بدش این جاست که با وجود کوتاه و مجازی بودنش بعد از تموم شدن اون ارتباط، تا یه مدت افسرده بودم. 

من همچنان تو دنیای مجازی بودم و بعضی اوقات درخواست های پسرها رو کوتاه مدت می پذیرفتم و حالم از خودم به هم میخورد که مدام وقت و فکرم رو با این جور فضاها پر میکنم. 

تا اومدم یه مدت بهتر باشم ولی باز بعدش تو همون فضا پسری پیدا شد که به نظرم همه چیزش درست بود و بعد از یه مدت صحبت در مورد مسائل مختلف از من خواست که فقط هم صحبت هم باشیم که منم پذیرفتم.

ولی بعد از یه مدت که صبح تا شب هر وقت بیکاری که داشتیم با هم حرف می زدیم، شاید یه چیزی از درون مون نذاشت اون طور که باید باشیم، اون رو کشوند سمت دلبری کردن و ... و منو کشوند سمت علاقه پیدا کردن و خیالاتی شدن و ... .

حدود 3 ماه این ارتباط ادامه داشت و من اواخر اون مدت حس میکردم همه ی دنیام شده اون شخصی که باهاش چت میکنم! شرایط خوبی نداشت و به هم نمی خوردیم ولی تو افکارم تا تهش باهاش رفته بودم. 

نمی دونم چی شد که برخلاف گذشته دو روز غیبش زد و ازش بی خبر بودم و من این دو روز تو فکر فرو رفتم و در کنار ناراحتی هام بلایی که سرم اومده بود رو تازه متوجه شدم، وقتی برگشت ازم معذرت خواست و گفت خیلی سرش شلوغ بوده و مشکلی پیش اومده بوده که نمیتونسته بیاد و جواب پیامم رو بده، ولی من که حس میکردم احساسم دو طرفه نیست بهش گفتم که تصمیم گرفتم برم و تمومش کنم و در کنارش یه حرف هایی زدم که امتحانش کنم و بفهمم اونم منو دوست داره یا نه و به آینده با من فکر میکنه یا نه، ولی متاسفانه فهمیدم اینطور نیست و تصمیم گرفتم برم.

اونم شروع کرد به خواهش کردن که تو رفیق و همدم منی، ازت میخوام بمونی و شروع کرد یه سری عکس و .. روی پروفایلش گذاشت که دست روی احساساتم بذاره و من برگردم و برای منی که دوستش داشتم رفتن واقعا سخت شد هر چند که انجامش دادم .

من خیلی ساده بودم و فکر میکردم احتمالش هست که از دنیای مجازی یه عشق دو طرفه ی درست رو پیدا کرد ولی سرم به سنگ خورد نه یک بار بلکه دو بار، اشتباه بزرگ ترم اینجا بود که وقتی حس کردم نمیتونم یه همدم واقعی تو اون فضا پیدا کنم رو آوردم به چت های ناشناس و آروم کردن خودم با چت های کوتاه مدتی که اکثرا فقط دنبال صحبت های غیر اخلاقی بودن، اوایل فقط رد میکردم صحبت هاشون رو ولی بعد ها همراهی من با اونا شروع شد و پدیده ی کثیفی به اسم س چت، البته خدا رو شکر هیچ وقت کامل غرقش نشدم و یه سری کارها رو هرگز انجام ندادم ولی یه مدت اومدم ترکش کنم که فقط تا حدی موفق بودم و هنوزم بعضی اوقات برای انجام دادنش وسوسه میشم.

حتی وسوسه ی پیدا کردن یه همدم هر چند که میدونم عاقبتش چیه ، من واقعا مشکل دارم و کلافه شدم، دوستان خواهش میکنم فکر کنید جای من هستید و واقعا اگه راه حلی یا تجربه ای برای کنترل نیازهام به ذهن تون میرسه بگید ؟ 

با وجود اینکه بابت اتفاقاتی که افتاد خودم رو سرزنش میکنم ولی من عواطفم و تا حدی اعتقاداتم اجازه نمیدن که دوستی صرفا برای سرگرمی با کسی داشته باشم و از اون موقع که نیاز هام شدت گرفتن تا الان شخصی برام پیدا نشده که بشه رابطه ای با علاقه ی دو طرفه حساب شده و بدون فرا رفتن از حد و حدود اخلاقی داشته باشم. 

از طرفی شاید به دلیل شرایط حالا حالا ها چنین رابطه ای پیش نیاد یا نتونم به ازدواج فکر بکنم، سوال دیگه ای هست که ذهنم رو مشغول کرده امیدوارم برداشت بد نکنید و ازتون میخوام صادقانه جوابم رو بدید : 

یه دختر میتونه بدون داشتن هییچ رابطه ای با جنس مخالف زندگیش رو با انگیزه و متعادل بگذرونه ؟! واقعا چنین دخترانی هستن ؟ چطور من میتونم نیازهام رو کنترل کنم و بدون داشتن هیچ رابطه ای با کسی درست زندگی کنم و شاد باشم؟ 


مربوط به فرهنگ استفاده از فضای مجازی:

در دنیای مجازی آدم قابل اعتماد پیدا میشه؟

حیا در دنیای مجازی

حرصتون از دنیای واقعی رو تو فضای مجازی خالی می کنید ؟!

چطور به خانواده ها بگیم از طریق مجازی آشنا شدیم

به دنیای مجازی به اندازه خودش بها بدیم نه بیشتر

فرهنگ استفاده از فضای مجازی رو داشته باشیم

ایجاد تعادل بین فضای مجازی و زندگی

تجربیات شما از ازدواج های مجازی

فضای مجازی گاهی تو دنیای واقعی ما هم تاثیر میذاره

چطور میشه حضورم در فضای مجازی رو کمتر کنم ؟


مربوط به دختران در فضای مجازی :

احتمال داره با پسری که در فضای مجازی در ارتباط بودم رو به رو بشم

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

فکر میکردم رابطه مجازی مثل رابطه واقعی جدی نمیشه

نمیخوام دوباره برگردم به یه رابطه کلامی و مجازی

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

در فضای مجازی با پسری آشنا شدم که میگه لیاقتت رو ندارم

قراره هفته دیگه دوست پسر مجازیم رو ببینیم

باید به خواستگارم بگم که در فضای مجازی با پسران چت می کردم ؟

روش های پسران برای فریب دختران در فضای مجازی

چطور به خانواده ها بگیم از طریق مجازی آشنا شدیم

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

چطوری به خانوادم بگم در فضای مجازی به یه پسر قول ازدواج دادم

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

از طریق مجازی با پسری آشنا شدم ، می خواد همدیگه رو ببینیم

با یه پسر، 4 ساله ارتباط مجازی دارم، این ارتباط گناهه ؟

تجربیات شما از ازدواج های مجازی

با پسری در فضای مجازی آشنا شدم، اصرار دارن بیان خواستگاری


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه) ازدواج غیر سنتی (۲۹ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه) چت با جنس مخالف (۲۰ مطلب مشابه)