سلام
شما تا چه حد فکر میکنین قبل از حرف زدنتون؟

من یجاهایی که مورد خطاب میشم خوب جواب میدم یجاهایی هم گند میزنم طوریکه نمیشه هیچ طوره حرفی که زدمو جمع کنم ! البته تو دنیای واقعی نه مجازی که فرصت فکر کردن هم هست

تو این موقع ها دوست دارم خودمو بکشم و راحت شم از بس حس معذب و بدی دارم ! چطور این همه فشار و سخت گیری روی خودمو کم کنم؟

من میبینم خیلیا هستن هر حرفی به زبون میارن اصلا فکر اینکه طرف مقابل رو ناراحت کنن رو هم نمیکنن بعدشم که میفهمن طرف ناراحت شده عین خیالشون نمیاد و اصلا به فکرشون نمیرسه حداقل از دل طرف در بیارن و یه عذر خواهی کنن .

من تو بعضی پست ها بعضی کامنتهارو میخوندم تعجب میکردم از حرفاتون من خودم برام پیش اومده عصبانی میشم از یه حرفی از کاربرای سایت ولی سعی میکنم درست حرف بزنم و به طرف توهین نکنم یا قضاوتش نکنم والی یه عده راحت برچسب میزنن

واقعا امکان داره یه جاهایی حرصتون از دنیای واقعی رو تو این فضای مجازی روی کسی در بیارین؟ و فکر احساس و ناراحت شدنه مخاطبتون رو نکنین؟

بنده ی خدا


مربوط به فرهنگ استفاده از فضای مجازی:

در دنیای مجازی آدم قابل اعتماد پیدا میشه؟

حیا در دنیای مجازی

چطور به خانواده ها بگیم از طریق مجازی آشنا شدیم

به دنیای مجازی به اندازه خودش بها بدیم نه بیشتر

فرهنگ استفاده از فضای مجازی رو داشته باشیم

ایجاد تعادل بین فضای مجازی و زندگی

تجربیات شما از ازدواج های مجازی

فضای مجازی گاهی تو دنیای واقعی ما هم تاثیر میذاره

چطور میشه حضورم در فضای مجازی رو کمتر کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)