سلام

امیدوارم که حال همتون خوب باشه .

من حدود یک سال پیش با یه آقا پسری آشنا شدم توی فضای مجازی و بعد از مدتی صحبت کردن از هم خوش مون اومد و وارد حالا یه جور رابطه شدیم .

ایشون از همون اول خواستن که همدیگه رو ببینیم ولی من بنا به دلایلی امکانش واسم نبود تا اینکه قراره هفته دیگه همدیگه رو ببینیم . من ساکن یکی از شهرهای جنوبی هستم و ایشون شمال ، موضوع اینه که هفته دیگه که ایشون میاد، نزدیک به یک هفته میخوان بمونن که تو هتل هستن و با هواپیما میان که در بهترین شرایط ممکن ، واسه همین دو مورد باید حدود ۸۰۰ تومن هزینه کنن و اینم بگم ایشون دانشجو هستن و منبع درآمدی هم ندارن ، ولی خب قراره که بصورت پاره وقت کار کنن.

ببینید توی این مدت که میان ،در هر صورت ایشون مهمان من هستن. حتی اگه از قضیه رابطه هم بگذریم من نمیتونم قبول کنم که توی این یک هفته ایشون بخوان پولی بابت غذا یا حمل و نقل یا جاهای گردشگری بدن ، اصلا وجدانم اجازه نمیده چون همینجورم کلی هزینه میکنن واسه اومدن .

من حساب کردم که این هفته من حدود ۹۰۰ تومن هزینه هامون میشه که من از قبل این پول رو جمع کردم (۲۰ سالمه) .

ولی من مطمئنم (ببینید لطفا نگید بذار بیاد و خواهی دید و این جور نیست،البته یه بار داشتیم صحبت هزینه هامون میکردیم گفتن دیگه غذا مهمون تو باشم که من اصلا ناراحت نشدم و گفتم البته که مهمون منی ، ولی بعدش خودش گفت شوخی کردم،تا یه مرد باشه که یه خانوم دست توی جیبش نمیکنه )

خب حالا سوالایی که دارم:

۱_ حرفایی که زدم درسته و اصلا کاری که میخوام بکنم درسته؟ ( باعث نمیشه عادت کنه و پر رو بشه و فک کنه وظیمه؟ )

۲_ اگه قبول نکرد خودم میخوام اینجور بگم

ببین اول اینکه تو مهمون من هستی و اینکه تو بخوای هزینه بکنی واسم قابل قبول نیست ، دوم اینکه منم چند ماه دیگه میام پیش تو و اون موقع میتونی جبران کنی ( واقعیت هم همینه، من اگه برم اونجا،دست تو جیبمم نمیکنم و ایشون باید مهمونداری کنن )

ممنون


بیشتر بخوانید ...

در فضای مجازی با پسری آشنا شدم که میگه لیاقتت رو ندارم

باید به خواستگارم بگم که در فضای مجازی با پسران چت می کردم ؟

روش های پسران برای فریب دختران در فضای مجازی

چطور به خانواده ها بگیم از طریق مجازی آشنا شدیم

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

چطوری به خانوادم بگم در فضای مجازی به یه پسر قول ازدواج دادم

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

از طریق مجازی با پسری آشنا شدم ، می خواد همدیگه رو ببینیم

با یه پسر، 4 ساله ارتباط مجازی دارم، این ارتباط گناهه ؟

تجربیات شما از ازدواج های مجازی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) ازدواج غیر سنتی (۲۹ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه)