سلام خسته نباشید

دختری هستم ۳۱ ساله ۳ سال پیش با پسری که در شهر دیگه زندگی میکنن از طریق سایت همسریابی اشنا شدم. قصد من اشنایی بیشتر و شناخت بیشتر برای هدف مشخص بود و با وجودی که میدونستم دنیای مجازی راه مناسبی برای شناخت نیست از این طریق باب اشنایی رو باز کردم و البته از همان ابتدا کاملا منطقی و بدور از احساسات صحبت میکردم و سعی میکردم هدفم شناخت باشه…

تو این مدت ایشون خیلی بد قول بودن و هر بار که قرار میشد اشنایی رو رسمی کنن به دلایلی مثل ازدواج خواهرشون ، تحصیل دکترا یا سفر دایی شون از امریکا و … برنامه به هم میخورد .

البته تو این مدت چند بار قطع رابطه کردم و هر بار ایشون پیگیر میشدن و رابطه دوباره شروع میشد… خانواده ها در جریان رابطه هستن و تو این مدت چند بار به دیدنم اومدن و یکبار هم به اتفاق خانواده برای اشنایی بیشتر به شهرشون رفتیم…

از نظر خانوادم پسر سالم و خوبی میان ولی ذهنیت من بواسطه بدقولی ها و پنهان کاری ها غیر قابل اعتماد میاد… مثلا ایشون در شروع رابطه گفتن که همشهری هستیم ولی بعد چند جلسه گفتن که در شهر دیگه ای هستن . یا سال پیش گفتن که ۱۴ سال قبل به بیماری لنفوم غیر هوچکین داشتن و یه مدت شیمی درمانی میشدن و ممکنه تو باروریشون تاثیر داشته باشه البته خودشون ازمایش دادن و نتیجه رو برای من ارسال کردن و مشکلی نبود…

ولی انتظار داشتم این مسایل رو ابتدای اشنایی بگن نه ۲ سال بعد از اشنایی… البته ایشون در این موارد حق به جانب هستن و میگن میتونستم نگم یا پنهان کاری کنم بیماری من شاید یه نقطه ضعف به حساب بیاد و دوست نداشتم تا قضیه جدی نشده از این موضوع حرفی بزنم…

در کل بنظرم پسر مودب و تلاشگری هستن علاقه به ادامه تحصیل دارن… مستقل هستن.. زیاد اهل مهمونی رفتن نیستن مثل خودم… من حدود ۱ ماه پیش رابطه رو تموم کردم گفتم که خسته شدم از این بلاتکلیفی و دیگه تماس ایشون رو جواب نمیدادم…تو این مدت ایشون هم تماسی نداشتن و من دیگه قضیه رو تموم شده میدونستم تا اینکه چند وقت پیش مادرشون تماس گرفتن و با مادرم صحبت کردن و اجازه خواستگاری رو گرفتن که رسما بیان …. مادرم موافقت کرد …

با وجودی که خوشحال شدم ولی هنوز مرددم تو تصمیم گیری و نمیدونم چطور باید تصمیم درست رو بگیرم…. حتی تا الان هم ایشون رو از بلاک بودن در نیاوردم... نمیخوام برگردم به یه رابطه کلامی و مجازی حتی با وجودی که مادرشون تماس گرفتن بازم مطمئن نیستم چون دفعه قبلم که خاله شون تماس گرفتن هیچ عمل و اقدامی ازشون ندیدم...

ممنون میشم راهنماییم کنین


مربوط به دختران در فضای مجازی :

تا قبل از این که تمایلاتم افسار منو به دست بگیرن، دختری نسبتا مذهبی بودم

احتمال داره با پسری که در فضای مجازی در ارتباط بودم رو به رو بشم

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

فکر میکردم رابطه مجازی مثل رابطه واقعی جدی نمیشه

نمیخوام دوباره برگردم به یه رابطه کلامی و مجازی

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

در فضای مجازی با پسری آشنا شدم که میگه لیاقتت رو ندارم

قراره هفته دیگه دوست پسر مجازیم رو ببینیم

باید به خواستگارم بگم که در فضای مجازی با پسران چت می کردم ؟

روش های پسران برای فریب دختران در فضای مجازی

چطور به خانواده ها بگیم از طریق مجازی آشنا شدیم

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

چطوری به خانوادم بگم در فضای مجازی به یه پسر قول ازدواج دادم

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

از طریق مجازی با پسری آشنا شدم ، می خواد همدیگه رو ببینیم

با یه پسر، 4 ساله ارتباط مجازی دارم، این ارتباط گناهه ؟

تجربیات شما از ازدواج های مجازی

با پسری در فضای مجازی آشنا شدم، اصرار دارن بیان خواستگاری


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)