سلام

مشکل من اینه که چند ماه قبل خواستگاری دختری رفتیم، ولی به خاطر مسائل درسی که ایشون داشتن نتونستن تصمیم گیری کنن و گفتن که به چند ماه بعد موکول کنند، الان که زنگ زدیم قرار گذاشتیم که برای جلسه دوم دوباره بریم، حالا من می خوام بدونم چه مطالبی باید گفته بشه؟

یه مطالب ریزی هم هست که گفتنش لازمه از جمله این که دختر خانم پیش خانواده واقعی شون نیستن، یعنی مادر خوانده پدر خوانده دارن و این که تجربه ای در خواستگاری و این مسائل نداره، می خواستم بدونم با دختری که مذهبی و تجربه ای نداره من باید چه چیزهایی رو مطرح کنم؟

خودم واقعا نمیدونم چی بگم؟


مرتبط با کسب شناخت در مورد دختران مذهبی:

نحوه ی برخورد دختران محجبه با مسائل زناشویی در بعد از ازدواج

یک پسر از کجا بفهمه من محجبه می تونم زیبا باشم؟!

نمی خوام تفریحاتم رفتن به نماز جمعه و جمکران و خوندن زیارت عاشورا باشه

نیت پاک پسر می تونه یه دختر مذهبی رو قانع کنه منتظر بمونه ؟

چرا بعضی از خانواده های مذهبی تن به ازدواج زود هنگام دخترشون نمیدن ؟

خودنمایی بعضی از دختران مذهبی و چادری

ازدواج دختران مذهبی با پسری که در زمینه موسیقی فعالیت داره

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

دخترای مذهبی بعد از ازدواج می تونن جلوی شوهر بی حیا باشن ؟

آیا یک دختر مذهبی بعد از ازدواج در دلبری کردن کم میاره ؟

چرا دخترای مذهبی از رابطه جنسی متنفرن؟

یه دختر مذهبی چطور در خواستگاری بحث مسائل جنسی رو پیش بکشه ؟

چرا بعضی از دختران مذهبی بد خلق هستند

واکنش دختران خیلی مذهبی در مقابل تنوع طلبی جنسی شوهر

یه دختر با حیا در ابتدای عقد می تونه برای شوهرش بی حیایی کنه؟


مرتبط با ازدواج با دختر مذهبی:

آیا مردی حاضره با یه دختر فیلمساز مذهبی ازدواج کنه؟

دخترهای خوب و سنگین، راه پسرها رو برای ازدواج باز بذارید

یه دختر محجبه حاضره با همچین مردی ازدواج کنه؟

با دختر های رنگارنگی رابطه داشتم، حالا عاشق یه دختر پاک شدم

پسری با ظاهر غربی شانس ازدواج با دختر مذهبی رو داره ؟

کجا باید دنبال واسطه ازدواج باشم که دختر مذهبی بهم معرفی کنه ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

چطور نظر یک دختر چادری رو در مورد خودم بفهمم؟

هنوز دختر چادری و مومن و ساده پوش برای ازدواج پیدا نکردم

پسرها توی یه دختر چادری چی می بینند که اصرار بر آشنایی دارند؟

چطور نظر یه دختر چادری بدون آرایش رو برای ازدواج جلب کنم ؟

پیدا کردن دختر چادری واقعی و مناسب برای ازدواج

پسران برای ازدواج فقط دختر چادری دوست دارن ؟

جمع بندی دو پست پیدا کردن دختر چادری و شروط ازدواج

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج بکنم

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

خودم رو حق یه دختر پاک میدونم

چرا برخی پسران با خانم های محجبه ازدواج نمی کنن؟

چطور از یک دختر محجبه خواستگاری کنم که احترامشان حفظ شود

نظر دانشجویان پسر نسبت به دانشجوی دختر محجبه چیه ؟

چرا بعضی از پسران دخترباز، تمایل به ازدواج با محجبه ها دارند

دختران با حجاب می تونن برای شوهرشون طنازی و دلبری کنند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه)