سلام 

میخواستم یه سری از ویژگی هام رو بگم و شما اگر دختر محجبه ای هستید یا در اطراف دیدین بگید نظرتون چیه.

اول از همه فرض رو بر این میذاریم که من از نظر اخلاق و خانواده و این ها مشکلی نداشته باشم.

من پسر نسبتا غیرتی ای هستم. تو خونواده ی غیر مذهبی ای به دنیا اومدم که توش حجاب معنی ای نداره. اما به دلایلی غیرتی بزرگ شدم. نمی تونم نگاه دیگران به همسر آیندم رو تحمل کنم. نمیتونم بپذیرم که آرایش همسرم رو نامحرم ببینه و ... نمیگم غیر محجبه ها بد هستن. فقط طبق شناختی که از خودم دارم اگه زن بدحجابی بگیرم خیلی خودم اذیت خواهم شد حتی اگه به روش نیارم.

حالا مشکل کجاست؟ من آدم مذهبی ای نیستم. نمازهام رو اکثرا نمیخونم. روزه هام رو همه ش رو نمیگیرم. اهل هیات و سینه زنی و اربعین و راهیان نور و این ها هم نیستم. ریش هام رو هم با تیغ میزنم. 

ویژگی خوبم اینه که سمت دود و الکل و زنا نرفتم و نخواهم رفت. تو خونواده زیاد شراب تعارف کردن اما هیچ وقت لب نزدم. مادرم میگه نیاز جنسیت رو تو بازار آزاد رفع کن اما من نمیکنم. حتی مادرم یه دست بند طلا هدیه بهم داد اما من اصلا استفاده نکردم. 

از نظر سیاسی هم طرفدار لیبرال دموکراسی غربی هستم. من انتظار ندارم همسر آیندم مذهبی باشه فقط میخوام محجبه باشه اونم خیلی خیلی کامل (چادر و بدون آرایش) اما بعید میدونم همچین خانوم هایی من رو بپذیرن. از نظر کار هم تا چند سال دیگه درسم تموم میشه و پزشک عمومی میشم. آیا همچین دختری با مثل منی کنار میاد؟ آیا باید غیرتم رو کنار بذارم؟

فقط لطفا واقع گرایانه جواب بدین و فرض رو بر این بذارین که هیچ کدوم از کاستی های من اصلاح پذیر نیست. 


مرتبط:

با دختر های رنگارنگی رابطه داشتم، حالا عاشق یه دختر پاک شدم

پسری با ظاهر غربی شانس ازدواج با دختر مذهبی رو داره ؟

کجا باید دنبال واسطه ازدواج باشم که دختر مذهبی بهم معرفی کنه ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

چطور نظر یک دختر چادری رو در مورد خودم بفهمم؟

هنوز دختر چادری و مومن و ساده پوش برای ازدواج پیدا نکردم

پسرها توی یه دختر چادری چی می بینند که اصرار بر آشنایی دارند؟

چطور نظر یه دختر چادری بدون آرایش رو برای ازدواج جلب کنم ؟

پیدا کردن دختر چادری واقعی و مناسب برای ازدواج

پسران برای ازدواج فقط دختر چادری دوست دارن ؟

جمع بندی دو پست پیدا کردن دختر چادری و شروط ازدواج

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج بکنم

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

خودم رو حق یه دختر پاک میدونم

چرا برخی پسران با خانم های محجبه ازدواج نمی کنن؟

چطور از یک دختر محجبه خواستگاری کنم که احترامشان حفظ شود

نظر دانشجویان پسر نسبت به دانشجوی دختر محجبه چیه ؟

چرا بعضی از پسران دخترباز، تمایل به ازدواج با محجبه ها دارند



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه)