سلام

آیا برای پسری که یه عمر دنبال دختر بازی و روابط گوناگون بوده ( روابط با دوست دخترا غیر شرعی ، صیغه و.. )،دختر خوب پیدا میشه؟

30 سالمه . پشیمونم مثله سگ. توبه کردم. الان میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج بکنم. آیا ظلم به اون دختر هستش؟

آیا من مستحقش نیستم؟ باید حتما با یکی مثله خودم ازدواج بکنم، تا تعادل برقرار بشه؟ من این دختر و میخوام. خیلی خوب و نجیبه. اما نمیدونم ارزشش رو دارم یا نه !  آیا از گذشتم بهش بگم؟؟ در ضمن دختره 27 سالشه. 

با تشکر


مرتبط :

چطوری دختر مناسب خودتون رو پیدا می کنید و به خواستگاری اون میرید؟

از کجا همسر آینده ام را پیدا کنم؟

من از کجا باید دختر هم سن و مناسب شرایط خودم رو بیدا کنم ؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

چکار کنم که خودم یه دختر خوب پیدا کنم ؟

کجا دنبال دختر خوب گشتی که میگی نیست ؟

خواسته من یه دختر خوبه که مثل خودم خودش رو حفظ کرده

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

دختر مذهبی کجایی ، دقیقا کجایی ؟!

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) پیدا کردن دختر مناسب برای ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)