سلام

روی صحبتم با پسرایی که هی میان میگن دختر خوب وجود نداره و همه دخترا.......بله
برادر من دختر خوب هر جایی نمیشه پیدا کرد. شمایی که میگی ازدواج نمیکنم چون دختر خوب نیست اول بگو کجا دنبال دختر خوب گشتی که نبوده؟ توی خیابون؟ پارک؟ پارتی؟ نت؟ بیتاک؟ وووو 

(نیاید بگید یعنی هر دختری پارک میره خوب نیست و از این حرفاااا منظورم واضحه که چ قشری میگم )
تکلیف خیابون و پارک که معلومه. ظاهر و رفتار دختر کاملا مشخصه. توی دنیای مجازی هم که بستگی به درک شخص داره. کسی که توی بیتاک میاد س/ک/س چت یا هر جایی که لزومی نداره خود واقعیش باشه جای ازدواجه اونجااااا

پس جای دنبال کیس ازدواج گشتن نیست اونجا عزیز من، درسته؟؟

این که حالا این همه دوست دختر پسرا کی هستن منم نمیدونم ولی انگار یه گروه خاص دختر پسر هستن که خطشون مشخصه! اینا دایره وار با هم در ارتباطن 

غیر از اینه بگید ما هم بدونیم؟

هر چی ما هیچی نمیگیم هی این آقایون میان میگن دختر خوب نیست دختر خوب هستت زیادم هست مشکل جای دیگس

دختر میخواین اخلاق خانم فاطمه زهرا(س) قیافه ... ؟؟ والااا
خودتونم نمیذار ید این دختر خوشگلا اخلاق شون خوب بمونه خب. اینقدر گیر میدید اینقدر توجه اینقدر.... ظرفیت میخاد !

 طرف نخوادم بد میشه والا بد میشه نگید تاثیر نداره که داره

بعد از اخلاق میگذرید ولی از قیافه نهه. حالا یه چند تا از برادران محترم مومن اخلاق جز اولویت هاشون هست که البتههه ما دیدیم اونا بیشتر به قیافه گیر میدن چون حاج خانم نباید آرایش کنه ابدا

شما بگرد جای دختر خوبا رو پیدا کن والااا....


مرتبط :

چطوری دختر مناسب خودتون رو پیدا می کنید و به خواستگاری اون میرید؟

از کجا همسر آینده ام را پیدا کنم؟

من از کجا باید دختر هم سن و مناسب شرایط خودم رو بیدا کنم ؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

چکار کنم که خودم یه دختر خوب پیدا کنم ؟

خواسته من یه دختر خوبه که مثل خودم خودش رو حفظ کرده

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

دختر مذهبی کجایی ، دقیقا کجایی ؟!

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج 

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) پیدا کردن دختر مناسب برای ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)