سلام دوستان

پیرو پست چه جوری دختر مورد علاقه مو پیدا کنم مینویسم. نمی دونم درد دله یا هر چی که هست باشه .

دوستان چرا انقدر مسئله سن خانوم ها رو بزرگ میکنید؟ چرا به این فکر نمیکنید با این سال و روزی که معلوم نیست از کجا میاد به کجا میره زندگیه یه دختر باید تحت الشعاع قرار بگیره ؟ اصلا همین پسرهایی که ادعاشون میشه دنبال دختر خوب و پاکن تو دنیای واقعی کجان ؟

پس چرا ما نمی بینیم شون ؟ و هر کسی میبینم دنبال یه سری حاشیه هاست جز پاک و نجیب بودن اون دختر ؟

دوستان من یه دختر ۲۸ ساله ام، جدیدا به تناقض بر خوردم،  ببخشید انقدر پراکنده دارم صحبت میکنم. دوستان من جدیدا احساس میکنم تو یه دنیای دیگه زندگی میکنم که هیچ سنخیتی با این وبلاگ و آدم های اینستا نداره. من احساس میکنم از پاک و نجیب بودن یه دختر فقط شعارش مونده تو دنیای واقعی تنها چیزی که انگار مهم نیست همین مسئله است . 

همین الان اینستا بودم دختره نوشته فلان سالمه رفتم خونه ی دوس پسرم و بلایی که نباید سرم  اومد چون ازم فیلم گرفت از اون به بعدم تسلیم خواسته هاش شدم، الانم خودش بیخیال شده دوستاش ولم نمیکنن و ازم رابطه میخوان، از طرفی با  یه آقای درست حسابی آشنا شدم  قراره باهاش ازدواج کنم حالا چیکار کنم... و کامنت ها خیلی خیلی ببخشید یکی گفته گذشته ات به خودت مربوطه یکی گفته برو بدوز یکی گفته حالا کاریه که شده...

میخوام ببینم من توی دنیای دیگه با افکار که مادر خدا بیامرزم بهم یاد داده تنها دارم زندگی میکنم ؟اصلا انگار نه انگار ؟ پس چی شد اون ارزش هایی که ما رو باهاش بزرگ کردن ؟ گفتن دختر باید اینجوری باشه اون جوری باشه؟ این ارزش ها این جوری که میبینم یه قروون ارزش نداره تو این زمونه ظاهرا... . 

این دختر خانوما پس چطوره بعد این همه روابط میتونن این جوری با آدم های خوبم ازدواج کنن و مادر بشن؟ اون وقت دخترهایی که با ارزش های که خانواده بهشون یاد داده باید چشم شون به در باشه یکی بیاد ازدواج کنن و حسرت مادر شدن به دلشون نمونه... پس این آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟

نکنه خیلی ها دنیایی که من توش زندگی مبکنم رو ترک کردن رفتن و من و امثال من داریم با افکار خودمون زندگی میکنیم..

بخدا خیلی دلم گرفته از این زمونه ، تنها دل خوشی این روزهام یه دونه خداست که همدم و هم کلاممه دمش گرم هیچ وقت تنهام نذاشته و نمیذاره...

ببخشید درد دلم طولانی شد


مرتبط :

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد ؟

پسر پاک چه شکلیه و چه ویژگی هایی داره ؟

دختر و پسر پاک واقعا نادر و کمیابه ؟!

حس میکنم سهمم یه پسر پاک و سالمه

آیا سر نوشت منه پسر مجرد که تا الان پاک بودم باید این باشه؟

حقم زن پاک و مومن هست ؟

با دختر های رنگارنگی رابطه داشتم، حالا عاشق یه دختر پاک شدم

خداوند پاسخ یک عمر پاکی من و همسرم را با این محبّت الهی داد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه) نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه) فرهنگ سازی (۱۲۳ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) پیدا کردن دختر مناسب برای ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)