دوستان؛ شما از کجا می فهمید که پسری پاک هست ؟! شرایطش چی هست؟!
نمی دونم! اما من پسرهایی رو دیدم (تو محیط کارم)- اهل نماز و روزه بودن- تا خانم باهاش صحبت می کرد سرشو می انداخت پایین- همکارام میگفتن که چه پسر خوبی هست- اما چون من باهاش کمی راحت بودم- اون اقا از خاطرات دوست دختراش تعریف می کرد-"اما به همکارام نمی گفتم"- بعد از کار خانم بازی می کرد- اما در ظاهر بچه خوبی بودن-
چند مورد من دیدم- پس پسر پاک چه شکلی هست- والا ما که هر کی رو دیدیم قبلا چند تا دوست دختر داشته، با اینکه اهل نماز و روزه بودن، یا یکی از بچه های دانشگاه بسیج فعال بود اما وقتی آمارش رو در آوردم غلط بود.
پسر پاک چه شکلی هست؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)