دختری حدود 20 ساله هستم
تا این سن که رسیدم همه وقتم با درس خوندن پر شده ...
از نظر اعتقادی با خدا رابطه خیلی خوبی دارم ،اما بعضی مواقع نمازم قضا میشه،چادریم و از حجابم راضیم
در کل میشه گفت دختریم که اهل دوست پسرو همچین رابطه هایی نیستم هیچ عکس یا فیلم تحریک کننده ای هم نمیبینم،
خواستگار زیاد دارم ولی پسری که از نظرم پاک  و مقید باشه تا حالا ندیدم...
با وجود همه فشاری که روم هست تا حالا حتی با یه پسر نامحرم حتی شوخی کوچیکم نکردم واسه همین حس میکنم سهمم یه پسر پاک و سالمه ..

، در ضمن هیچوقت هم خودارضایی نداشتم ..
مشکلی دارم که به هیچ کس نمیتونم بگم واسه همین اینجا مطرحش کردم تا شما دوستان عزیز راهنماییم کنید
مشکلم اینه که من با دیدن یه پسر ببخشیدا دلم رابطه جنسی میخواد تو ذهنم رویا پردازی نمیکنم ولی همچین چیزی رو میخوام ....
بعد از دیدن یه پسر یه احساس فشار تو ناحیه مثانم به پایین حس میکنم و خود بخود دستمو مشت میکنم ....
البته در مورد همه پسرا نه شاید 70 درصد ...
من نمیدونم از لحاظ جنسی گرمم یا سرد و نمیدونم چه جوری میتونم بفهمم
لطفا کمکم کنین بهم بگین من مشکلی دارم یا این طبیعیه؟
ممنون


مرتبط :

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد ؟

پسر پاک چه شکلیه و چه ویژگی هایی داره ؟

دختر و پسر پاک واقعا نادر و کمیابه ؟!

آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟

آیا سر نوشت منه پسر مجرد که تا الان پاک بودم باید این باشه؟

حقم زن پاک و مومن هست ؟

با دختر های رنگارنگی رابطه داشتم، حالا عاشق یه دختر پاک شدم

خداوند پاسخ یک عمر پاکی من و همسرم را با این محبّت الهی داد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)