سلام 

واقعا من از یه سری مسائل ازدواج خیلی می ترسم چون من خودم پاک زندگی کردم و دوست پسر نداشتم و متاسفانه بعضی از پسرها با دخترهای زیادی در ارتباط هستند، شب با یکی قرار میذارن و روز با یکی دیگه، الان شرایط جامعه ما خیلی زیاد داغونه . اصلا نمی تونم تحمل کنم طرف مقابل من لات باشه، دوست دارم مثل خودم سالم باشه و این واقعا حق منه .  

برام خواستگار اومده بود اما لاتو لوتای محله بودن و متاسفانه هر کثافت کاری که شما دوستان فکر کنید کرده بودن، جالبه خودشون هزار تا گندکاری میکنن و بعد میرن سراغ یه دختر سالم !!!

حالا هر نظر و راهکاری دارین بدین برادرهای عزیز، شما که هم جنس هاتون رو میشناسید نظرات شما میتونه خیلی بیشتر به کار بیاد . 

الان متاسفانه تو محل زندگی من که خیلی زیاد اوضاع داغونه با توجه به این اوضاع اگه خواستگاری بیاد میشه از کجا متوجه شد واقعا پسر سالمی هست یا نه، چون مسئله یه عمر زندگیه و اصلا شوخی بردار نیست .


مرتبط :

پسر پاک چه شکلیه و چه ویژگی هایی داره ؟

دختر و پسر پاک واقعا نادر و کمیابه ؟!

حس میکنم سهمم یه پسر پاک و سالمه

آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟

آیا سر نوشت منه پسر مجرد که تا الان پاک بودم باید این باشه؟

حقم زن پاک و مومن هست ؟

با دختر های رنگارنگی رابطه داشتم، حالا عاشق یه دختر پاک شدم

خداوند پاسخ یک عمر پاکی من و همسرم را با این محبّت الهی داد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) آموزش روش های تحقیق برای ازدواج (۴۶ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)