سلام
من یه مشکلی داشتم نمی دونم چطور میتونم حلش کنم مدت زمان زیادی نیست که با این سایت اشنا شدم گفتم شاید شما عزیزان بتونید کمکم کنید
من یه پسر 28 ساله هستم نمی دونم از خوش شانسی یا بد شانسی تو دانشگاه عاشق دختری شدم که واقعا دوسش دارم خودم قصد داشتم تا 35 سالگی ازدواج نکنم ولی عاشقی دیگه .....
من تقریبا 9 سالی میشه که با دخترا رابطه دوستی دارم و با دختر های رنگارنگ رابطه داشتم کارم شده بود وعده ی دروغین ازدواج دادن به دخترا تا خودم  به نیازم برسم  تا اینکه تو دانشگاه دختری رو دیدم و عاشقش شدم و 2 سالی زیر نظر داشتمش تا ببینم دوس پسر داره یا نه . 

فهمیدم که نداره و همین تازگیا به خواستگاریش رفتیم جوابش هم مثبت بود میخوام ببینم که ایا من بهش بگم دوس دختر داشتم ( در حالی که اون دختر پاکی باشه ) و با هاشون رابطه کاملی هم داشتم آیا بازم به من جواب مثبت میده یا نه؟ خودم میخوام بگم که با هیچ دختری دوست نبودم .... آیا یک دروغ مصلحتی گفتن  اشکالی نداره ؟؟ چون اگه تو این دور و  زمونه دخترا بفمن که همسر شون دوس دختر داشته بهش جواب منفی میدن؟

خواهر من با این خانم دوست بوده از مدت دوستیش 4 سال میگذره به من میگه که هیچ دوستی نداشته ولی من میخوام کاملا مطمئن بشم

و چطور بفهمم که تو دوره دبیرستان یا اوایل دانشگاه دوس پسر نداشته یا معاشقه  ( خیلی ببخشید منظورم لب دادن و ... ) با دوس پسراش نداشته یا اصلا دوس پسر داشته ؟

من اصلا نمیتونم قبول کنم که همسر آینده من مادر بچه های آینده من با کسی دوس بوده چه برسه به رابطه  وقتی هم که فکر میکنم دیونه میشم...

میخواستم از همه ی دوستان چه مجرد چه متاهل و دختر و پسر به من بگن که چطوری از حرف زدن یه خانم میشه فهمید که قبلا دوستی داشته یا نه ؟؟ و چطور بفهمم که این خانوم  پرده داره یا نه و از مقعد چطور معاینه شه  اگه بگم بریم پزشک قانونی بهم شک میکنه و باید خودم ازش حرف بکشم ولی چطوری؟؟

البته در آخر این هم اضافه کنم که از دوستی های من هیچ کسی خبری نداشت یعنی توی دانشگاه هم کسی نمیدونست که من دوس دختر دارم همه فکر میکردن که من ادم پاکی هستم

و سئوال دوم من هم اینه که خانم  ها از شوهری که پولدار باشه خوششون میاد که سر کار نره بشینه توی خونه ( البته رفیق باز نباشه اهل کمک کردن هم نباشه ) ؟؟
لطفا عزیزان منو تحقیرم نکنید فقط کمکم کنید جوونی دیگه کاریشم نمیشه کرد...
از شما دوستان عزیز میخوام که به منم کمک کنید تا از این همه عذابی که میکشم راحت شم
ممنون


پاسخ :

سلام

توصیه بزرگان اینه که ؛

اگه به هر طریق ممکن ، احتمال داره که از گذشته شما باخبر بشه ، بهتره که از زبون خودتون بشنوه و به طریقی که اعتراف حساب نشه ، یه چیزهایی بگید .


شما به همسر آینده تون باید بگید ، گذشته ی من برات مهمه ؟

دو جواب می تونه بده :

1 - بله

2 - نه


اگه گفت بله ، و احتمال داره خودش بفهمه یا به گوشش برسونن ، چاره ای نیست ، یا باید قید ازدواج با این دختر رو بزنید یا این که یه مواردی رو بگید . این که اعتراف به گناه حساب میشه یا نه رو فعلا بحثی روش نداریم .

اگه ازدواج به هم خورد که هیچ ، ولی اگه به هر دلیلی ازدواج شما سر گرفت ، کار شما سخت میشه . چرا ؟

شما رابطه های جنسی متعددی رو با افرادی مختلف تجربه کردید . ( فعلا کاری به بحث شرعی یا غیر شرعی بودنش نداریم ) .

دختری شما رو به همسری قبول می کنه و شما باید از لحاظ جنسی به همین یک نفر قانع باشید .

نباید این دختر با اون زن هایی که باهاشون رابطه داشتید مقایسه کنید . در جواب یکی از خانم ها در بخش نظرات همین پست عرض کردم که کار افرادی مثل شما در زمینه ی ارضای جنسی سخته . سخت از این لحاظ که ممکنه ؛

- از دید شما ، بالاتنه ش مثل بالاتنه اون خانم اولی نباشه .

- از دید شما ، پایین تنه اش مثل دومی نباشه

- از دید شما ، هیکلش به خوش تراشی سومی نباشه

- از دید شما ، مثل چهارمی مهارت جنسی نداشته باشه

- از دید شما ، ...


وقتی صیغه به قصد ارضای جنسی باشه ، یا دوستی هایی که به قصد روابط نامشروع برقرار میشه ، در انتخاب شریک اول ، شاید زیاد حساسیت به خرج داده نشه ، ولی در انتخاب دومی معمولا سعی بر اینه که دومی ، حداقل یکی از ویژگی های جذاب ( از دید خودشون ) اولی رو داشته باشه .

مثلا اگه اولی بالاتنه مطلوبی داشته ، سعی می کنن کسی رو انتخاب کنند که باز اون جذابیت رو تجربه کنن .

در انتخاب سومی وسواس بیشتری به خرج میدن ، چون می خوان سومی ، ویژگی های مثبت اولی و دومی رو هم داشته باشه .

و ...

در مقابل چنین کسانی دو راه بیشتر نیست :

1 - اونایی که اهل صیغه بودن بی خیال ازدواج دائم میشن و به راهشون ادامه میدن . چون که ارضای جنسی براشون خیلی خیلی مهمه ، خانمی رو نمی تونن پیدا کنن که همزمان چند ویژگی جذاب جنسی رو داشته باشه .

2 - سعی می کنن به یک همسر پایبند بمونن . همون طور که عرض کردم کار سختیه ، طرف قبلا با سینه های فلان سایز خودش رو ارضا کرده حالا باید با سینه های چند سایز کوچکتر سر کنه . قبلا با بدن خوش فرمی روزها رو گذرونده حالا باید با خانمی روزگار بگذرونه که مثلا چند کیلو اضافه یا کمبود وزن داره . قبلا عقب و جلو براش فرقی نداشت ! حالا خانم راضی به رابطه از عقب نیست و ... !

بنده نمی دونم که شما بالاخره چه راهی رو انتخاب خواهید کرد ، ولی اگر ازدواج دائم کردید باید این نقص ها ( از دید خودتون ) رو بپذیرید . نمی خوام تلقین کنم که کار سختی در پیش دارید ولی عقل بنده میده که سخته . امیدوارم در مورد شما عقل بنده ناقص عمل کرده باشه .

موفق باشید


مرتبط :

چرا بعضی از پسران دخترباز، تمایل به ازدواج با محجبه ها دارند

با دختر های رنگارنگی رابطه داشتم، حالا عاشق یه دختر پاک شدم

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج بکنم

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد ؟

پسر پاک چه شکلیه و چه ویژگی هایی داره ؟

دختر و پسر پاک واقعا نادر و کمیابه ؟!

حس میکنم سهمم یه پسر پاک و سالمه

آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟

آیا سر نوشت منه پسر مجرد که تا الان پاک بودم باید این باشه؟

حقم زن پاک و مومن هست ؟

خداوند پاسخ یک عمر پاکی من و همسرم را با این محبّت الهی داد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)