سلام

عیدتون مبارک

لطفا خانم های مومن و با حجاب حتماااااا نظر بدن.

پسری هستم 24 ساله تا به حال به معنای واقعی کلمه دوست دختر حضوری و واقعی نداشتم . یکبار 19 سالگی و یک بار 20 سالگی با دختر دوست شدم که این دو دختر را خدا رو شکر هیچ وقت از نزدیک  ندیدم ( فقط عکسشون دیدم ) بطور مجازی دوست شدم و شماره بهم دادیم ( اونا توی شهر  دیگه زندگی میکردن ) متاسفانه باشون روابط تلفنی و چتی داشتم.

با دومی روابطمون خیلی  نزدیک شد و حرفای عاطفی و جنسی زدیم. چون من خیلی خیلی عاطفیم مثل یه دختر احساسیم.

تا اینکه کم کم فهمیدم این کارا اخر عاقبت نداره و وقتی به همسر آیندم فکر میکردم ناراحت میشدم که چرا من الان دارم این کارو میکنم، چون هم خیانت به همسر آیندمه هم خیانت به همسر آینده اون دختر. با خودم میگفتم درسته دست به جسمشون نزدم، اما دستم به روح و عواطفشون که خورده!... نباید باشون دوست میشدم و روابط عاطفی برقرار میکردم. پشیمونم.

اونام دخترای بد نبودن اما خب فشار جنسی و عاطفی باعثش بوده. خلاصه بهم زدم باشون چون راه به جایی نداشم و توبه کردم با دختری دوست نشم چون اخر دوستی میرسه به روابط خطرناک عاطفی و شاید جنسی و بدبخت کردن دختر مردم.چون دختر بیشتر پسر قطعا اسیب میخوره.

تا اینکه چند ماه بعد به خاطر فشار جنسی و جلوگیری از گناه ازدواج موقت یک ماهه کردم. با خانمی که از من خیلی بزرگتر بود البته اون خانم کارش این نبود که با مردا ازدواج موقت بکنه.

موسسه ای هم معرفی نکردن.کاملا اتفاقی پیش اومد شاید کار خدا بود. 1 ماه با هم بودیم و 3 بار رابطه ج... داشتیم و چندین بار هم معاشقه. الانم حدود 3 سال از اون ازدواج میگذره. الان دوست دارم ازدواج کنم با خانمی محجبه و مومن با ایمان.

یعنی همون موقع هم که از دوستی با دخترها(چه مجازی که داشتم و چه در دنیای واقعی) توبه کردم از خدا خواستم ی همسر مومن و با حجاب بهم بده در عوضش منم با دختری اصلا دوست نشم. واقعا هم دوست نشدم تو دانشگاه هم دنبال کسی نرفتم. فقط اون ازدواج موقت رو انجام دادم که الان هم 3 ساله تنهای تنهام درسم هم تموم شده سربازی هم معاف شدم فعلا بیکارم.

الان مشکلم و سوالم از شما کاربرای عزیز خصوصا خانما و علی الخصوص خانمای مومن و با حجاب، اینه که من الان اشتباهی مرتکب شدم که خدا همسرآیندم رو دختری پاک قرار نده؟؟؟؟ من چند سال پیش توبه کردم و واقعا هم با کسی دوست نشدم. خب اون موقع بچه بودم. اما خب الان عذاب وجدان دارم ی بارم که ازدواج موقت یک ماهه داشتم که ازش 3 سال میگذره اما دوستانی دارم که میگن تو نباید توقع دختر پاک داشته باشی چون رابطه جنسی داشتی. من خودم نماز میخونم روزه میگیرم رعایت مسائل شرعی رو تا جایی که بشه میکنم..خلاصه سعی میکنم خدا رو در نظر بگیرم..

کاملا موفق نیستم اما بد هم نیست.هرگز به فکر زنا نیوفتادم چون معتقدم از هر دست بدی از همون دست میگیری اما خب سابقه ای که دارم رو براتون گفتم.نگرانم به شدت. من به اندازه خودم سختی کشیدم روحم خستست میخوام ی همسر خوب داشته باشم خسته شدم از تنهایی.

هرگز بش خیانت نمیکنم و به فکر ازدواج موقت و این حرفا هم نیستم همون یک بار هم به خاطر فشار جنسی بود ولی دیگه طرفش نمیرم.دوست دارم عاشق هم باشیم هر کاری براش میکنم اهل دود و رفیق بازی و اینا هم نیستم. اما الان میخوام بدونم حقم زن پاک و مومن هست ؟

همسر آیندم هیچ وقت نمیفهمه ازدواج موقت کردم چون اون خانمی که باش ازدواج موقت کردم توی این شهر نیست فقط خدا میدونه و یکی دو تا از دوستام.دوستی میگفت با عشق و محبت بیشتر برای همسر آیندت میتونی جبران کنی.حرفشو دوست داشتم واقعا.

پیشاپیش ممنونم از پاسخ ها و نظرات کاربران و وقتی که برای بنده میزارید..اگه جایی از طرح سوالم ناقص بود بپرسید توضیح بیشتر خواهم داد.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)