سلامی دوباره!

با تشکر از تمامی دوستانی که در پست قبلیم (می خوام اگه ظاهرش به دلم ...) نظراتشون رو برام نوشتن، من یه سری فکرایی داشتم و به کمک نظرات شما دوستان یه جمع بندی کلی کردم.
حالا
تصمیم گیری که کردم برای آینده اینه که دنبال دختر مذهبی و در کنارش ساده باشم. منظورم از ساده اینه که طبق دستور دین دوست دارم مراسم و جهیزیه و مهریه و خونه و زندگی کم هزینه و به دور از تجملات باشه.

از لحاظ مسکن هم در پست قبلی گفتم که واسه یه مدتی ( دو الی سه سال ) خونه دارم. در ضمن ارشدم هم میخوام بخونم و همراهش یه کار ( که دیگه انشالله اونم جور داره میشه) هم داشته باشم.

با این شرایط قبل از سربازی رفتن میخوام دنبال کیس مناسب باشم با شرایط بالا که مطمئنم خیلی سخت گیر میاد و سخت ترین قسمتش همینه ( هم مذهبی باشه و هم به دور از تجملات و هم با خونواده ی من که زیاد مذهبی نیستن مشکل نداشته باشه)

ان شالله بعد از یافتن اون کیس مورد نظر نامزد بشیم و بعد از ارشد بریم سر خونه و زندگی! این پست رو فقط واسه این گذاشتم که بدونین نظرات تون چقدر مفید بوده ( حداقل واسه من ) و اینکه آقای نجفی گفتن بعد از اینکه مشکلتون حل شد بیایین نتیجه رو بگین. میدونم همتون رو خیلی اذیت کردم با سوال پیچام ولی دیگه سعی میکنم سر این موضوع سرتون رو در نیارم.

می خوام اگه دوستان نظری دارن یا انتقادی من بشنوم حرفتون رو . مخصوصا نظر منتقدین رو دوست دارم بشنوم در مورد تصمیم گیری و ایده آل گریم.

ممنون


بیشتر بخوانید ...

چطور نظر یک دختر چادری رو در مورد خودم بفهمم؟

می خوام با یه دختر واقعا مذهبی ازدواج کنم

می خوام یه خانم از قشر مذهبی و چادری برای ازدواج انتخاب کنم

سوال حیاتی از دختران چادری و مذهبی واقعی


مرتبط :

چطوری دختر مناسب خودتون رو پیدا می کنید و به خواستگاری اون میرید؟

از کجا همسر آینده ام را پیدا کنم؟

من از کجا باید دختر هم سن و مناسب شرایط خودم رو بیدا کنم ؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

چکار کنم که خودم یه دختر خوب پیدا کنم ؟

کجا دنبال دختر خوب گشتی که میگی نیست ؟

خواسته من یه دختر خوبه که مثل خودم خودش رو حفظ کرده

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

دختر مذهبی کجایی ، دقیقا کجایی ؟!

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج 

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه) پیدا کردن دختر مناسب برای ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)