سلام به کاربران سایت خانواده برتر

از همتون درخواست دارم کمکم کنید..

من یک خواهر بزرگتر مجرد دارم که دو سال از من بزرگتره و الان واسه من یه خواستگاری اومده که به شدت خوبه هم خودش هم خانواده اش همه اطرافیانم راضی هستن و میگن که خیلی خوبن اینها و از دستشون ندین منم خودم این آقا رو از قبل دوس داشتم آخه اینجا شهر زیاد بزرگی نیست و من آشنا بودم از قبل با خودش وخانوادش..

حالا مشکل همه ما خواهر بزرگتر من هست دوستان هر چی از حساسیت خواهرم رو ازدواج من بگم کم گفتم این خواهر من فوق العاده عصبی و پرخاشگر و بد دهن هست و از شکستن دل هیچ کس ابایی نداره و با هیچ کس تعارف نداره و اگه قصد کنه آبروی کسی رو حالا چه بی جهت چه با جهت ببره هیچ ابایی نداره.

نمیدونم چرا این یه دونه اینجوری شده اخلاقش تو خانوادمون . خواهرم به حدی رو من حساسه که واسه خراب کردن من پیش مردم از هیچی کم نمیذاره از هیچ چیز .. اینم بگم هر کسی که با من خوبه دشمن خونی اون میشه یعنی انتظار داره هیچ کس به من حتی نگاهم نکنه خیلی رو من حساس هست نمیدونم چرا ؟

من از اول همیشه مراعاتش رو کردم همیشه آبروم رو پیش مردم برده ولی صدام در نیومده انگار من هووش هستم خسته شدم دیگه حالا هم که یه خواستگار خوب اومده که خودمم به شدت راضی هستم و همین طور خانوادم ولی همه از ترس واکنش خواهرم دو دل هستیم موندیم این وسط همه میگن کافیه تو ازدواج کنی این آبرو نمیزاره برای هیچ کس مخصوصا برای خودت پیش خانواده شوهرت یا میترسن سر خودش یه بلایی بیاره یا سر من ...

آخه هی هم منو تهدید میکنه و میگه فلان بلا رو سرت میارم و همش حرفای رکیک میزنه بهم .  بخدا هیچ کدوم ما اینجوری نیستیم نمیدونم این چشه.. زندگی رو همیشه بهمون زهر مار کرده الانم عوض اینکه تو خونمون شادی باشه همه ماتم گرفتن از یه طرف دوس دارن جواب مثبت بدن و من سر و سامون بگیرم از یه طرفم رفتارای خواهرم و ترس ازش همشون رو داغون کرد انگار تو خونمون مراسم عزا هست هممون درمونده موندیم ترو خدا بگید چیکار کنیم راهنمایی کنید مارو .

بخدا ثواب داره این گره کور رو باز کنید خواهرم حرف تو سرش نمیره فقط داد و بیداد کردن و فحش دادن بلده اگه بگم واسه خراب کردن و از چشم مردم انداختن من چه کارا که نکرده و نمیکنه باورتون نمیشه مثلا پیش مردم به من میگه معتاد میگه خراب ... فقط قصدش اینه توجه همرو از من بگیره .

آخه من پیش اطرافیان خیلی عزیز و محبوب هستم هر کسی که به من توجه و محبت میکنه رو میبنده به فحش و میبرتش زیر سوال تو روی خودشونا.. خیلی طولانی شد معذرت میخوام ولی دیگه دیوونه شدم شماها راهنمایی کنید مارو راستی اینم بگم خواهرم خواستگار خاصی نداشته تا حالا چند سری حرفش شده کسی بیاد و نمیدونم چرا پشیمون شدن انگار بختش رو بستن با توجه به همه حرفهام راهنماییم کنید یه عمر دعاتون میکنم ثواب میکنید .

ممنونم پیشاپیش


مرتبط:

از ترس خواهر بزرگترم که مجرد هست، جرات نداریم بگیم خواستگار داریم

به خاطر اینکه خواهر بزرگتر دارم نمی تونم ازدواج کنم

ازدواج خواهر کوچکتر با وجود داشتن خواهر بزرگتر مجرد

خواهر بزرگترم در ازدواج سختگیره ، من به خواستگارم چی بگم ؟

ازدواج با دختر کوچکتر با وجود خواهر بزرگتر

به دختری علاقمند شدم که دو خواهر بزرگتر مجرد داره

تحمل ازدواج خواهر کوچکترم رو ندارم

خواستگار خوبی دارم اما دو مانع جدی سر راهم قرار داره

خواهر کوچکترم ازدواج کرد، الان انگار سرخورده شدم

خواهر مجرد بزرگترم خیلی در حقم لطف کرده ولی مانع ازدواجم شده

ازدواج خواهر کوچکترم ، شانس ازدواج منو کم می کنه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه)