سلام به همه اعضاء خوب و مهربون

من یه جوان 28 ساله هستم و فوق لیسانس دارم و به لطف خدا و تلاش خودم کار مرتبط، خونه و ماشین هم دارم. به تازگی با خانومی آشنا شدم که 22 سال دارن و دانشجو هستن و از لحاظ فرهنگی شبیه هم هستیم، ولی ایشون دو تا خواهر بزرگتر از خودشون دارن که ازدواج نکردن ( سن خواهر بزرگتر 36 ) و وضعیت مالی خوبی هم ندارن، پدرشون سنش بالاست و از کار افتاده هستن، من می خواهم بدونم چیکار کنم و چه تصمیمی بگیرم و چه مشکلاتی خواهم داشت ؟

آیا ادامه بدم یا نه ، دختر مورد علاقم می گفت خواهر دومی هم منزوی شده و گوشه گیر .

ممنون دوستان


مرتبط:

از ترس خواهر بزرگترم که مجرد هست، جرات نداریم بگیم خواستگار داریم

به خاطر اینکه خواهر بزرگتر دارم نمی تونم ازدواج کنم

از ترس واکنش های خواهر بزرگترم، دو دل هستیم که خواستگار راه بدیم

ازدواج خواهر کوچکتر با وجود داشتن خواهر بزرگتر مجرد

خواهر بزرگترم در ازدواج سختگیره ، من به خواستگارم چی بگم ؟

ازدواج با دختر کوچکتر با وجود خواهر بزرگتر

تحمل ازدواج خواهر کوچکترم رو ندارم

خواستگار خوبی دارم اما دو مانع جدی سر راهم قرار داره

خواهر کوچکترم ازدواج کرد، الان انگار سرخورده شدم

خواهر مجرد بزرگترم خیلی در حقم لطف کرده ولی مانع ازدواجم شده

ازدواج خواهر کوچکترم ، شانس ازدواج منو کم می کنه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ازدواج خواهر کوچکتر (۱۴ مطلب مشابه)