سلام دوستان عزیز
من یه دختر چادری و محجبه هستم و معمولا آرایش ملایمی دارم . تا حالا به هیچ پسری رو ندادم چون فکر میکنم لزومی نداره و از دوستی هم متنفرم چون کسی که محجبه هست نباید با نامحرم دوست بشه .
ولی مسله اینجاست که از ادم متاهلش بگیرید تا پسرش اکثرا میخوان باهام شوخی کنن و بخندن و من اصلا خوشم نمیاد و البته هم مثل دخترای دهه پنجاهی بد اخلاق برخورد نمیکنم ولی جدی برخورد میکنم تا طرف پاشو از گلیمش درازتر نکنه .
توی دانشگاه ،توی خیابون، توی مطب پزشک خلاصه کسی بوده که بخواهد شماره بگیره برای ازدواج و یا درخواست بده و من چون اینجور جاها رو برای خواستگاری مناسب نمیدونم همیشه میگم من اهل دوستی نیستم و اشتباه اومدی سراغ من . ولی انها اصرار دارند که برای چادرم حرمت قائلند .
این هم بگم چهره متوسط با قدی بلندم

برای هر کی میگم همه میگن تو که دختر سنگین با چهره متوسط هستی....چطور ممکنه بیشتر اوقات این اتفاق بیفته؟
حالا اقا پسرها واقعا شما توی یه دختر محجبه چادری و تقریبا مغرور چه مشخصه هایی ببینید اصرار بر آشنایی دارید؟
اصلا برخورد من مناسب ودرسته؟
ممنون


مرتبط:

یه دختر محجبه حاضره با همچین مردی ازدواج کنه؟

با دختر های رنگارنگی رابطه داشتم، حالا عاشق یه دختر پاک شدم

پسری با ظاهر غربی شانس ازدواج با دختر مذهبی رو داره ؟

کجا باید دنبال واسطه ازدواج باشم که دختر مذهبی بهم معرفی کنه ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

چطور نظر یک دختر چادری رو در مورد خودم بفهمم؟

هنوز دختر چادری و مومن و ساده پوش برای ازدواج پیدا نکردم

چطور نظر یه دختر چادری بدون آرایش رو برای ازدواج جلب کنم ؟

پیدا کردن دختر چادری واقعی و مناسب برای ازدواج

پسران برای ازدواج فقط دختر چادری دوست دارن ؟

جمع بندی دو پست پیدا کردن دختر چادری و شروط ازدواج

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج بکنم

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

خودم رو حق یه دختر پاک میدونم

چرا برخی پسران با خانم های محجبه ازدواج نمی کنن؟

چطور از یک دختر محجبه خواستگاری کنم که احترامشان حفظ شود

نظر دانشجویان پسر نسبت به دانشجوی دختر محجبه چیه ؟

چرا بعضی از پسران دخترباز، تمایل به ازدواج با محجبه ها دارند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)