سلام

در ادامه پست قبلی (چرا بعضی از پسران مذهبی تمایل به ازدواج با بد حجاب ها دارند) این بار در مورد این که چرا بعضی از پسران دخترباز تمایل به ازدواج با دختران محجبه دارند خواهم پرداخت .

پسران دخترباز در دختران محجبه چی دیدند که مایل نیستند با یکی از همون دوست دخترهاشون ازدواج کنند و تمایل دارند با یه دختر محجبه که سابقه دوستی نداره ازدواج کنند ؟

از اون جایی که چنین پسرانی متاسفانه با دختران مختلفی ارتباط داشتند به این نتیجه رسیدند که اون به درد ازدواج نمی خورند ؟

چرا ؟

چرایی این تصمیم رو باید در انتظاراتی که یه مرد از ازدواج داره جستجو کرد . این پسران میگن دوست دخترهایی که داشتم قابل اعتماد نیستند چون همون طور که بدون هیچ قید و شرطی، بدون هر گونه تعهدی و بدون رعایت شرم و حیایی سطوح مختلفی از رابطه رو با من داشتند، آیا میشه بعد از ازدواج به اون ها اعتماد کرد ؟

غیرت از ویژگی های ذاتی مردان هستش که حتی انسان های اولیه! هم اون رو داشتند، ممکنه در یه برهه از زمان ضعیف بشه، اما این ضعیف شدن دائمی نیست ، پسران دخترباز هم سطوحی از غیرت رو دارند که بعد از ازدواج احتمال تقویت شدنش هست . در نتیجه چنین پسرانی دوست ندارند وقتی در خیابان با خانم شون قدم می زنن از این و اون بشنون که ما هم با زن فلانی ارتباط داشتیم !

تربیت درست فرزند یکی دیگه از دلایلی هستش که پسران دخترباز ترجیح میدن چنین مسئولیتی رو به دختری محول کنند که از لحاظ اخلاقی سالم باشه و تفکرات ناسالم نداشته باشه . 

البته مواردی هم وجود داره که چنین افرادی بعد از ازدواج خانم شون رو مجبور می کنن در رفتار و پوشش تغییر کنند .

پس این جا هم توصیه می کنم هر کس باید با یکی مثل خودش ازدواج کنه .

نظر شما چیه ؟

مرتبط :

با دختر های رنگارنگی رابطه داشتم، حالا عاشق یه دختر پاک شدم

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج بکنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)