سلام

یکی از مسائل جالبی که اخیرا در خانواده برتر مورد توجه قرار گرفته، موضوع تمایل بعضی از پسران مذهبی به ازدواج با خانم های بد حجاب هستش .این مساله چه دلایلی می تونه داشته باشه ؟

به نظر بنده ؛

دلایل این تمایل رو میشه در تصورات اشتباهی که اون پسران مذهبی نسبت به دختران محجبه دارند جستجو کرد . دختران بد حجاب چی دارن که مورد توجه بعضی از پسران مذهبی قرار میگیرن ؟

آواز دهل شنیدن از دور خوش است .

چنین پسرانی به خاطر اعتقاداتی که دارند با دختران بد حجاب که نشست و برخاست ندارند ، پس چه عواملی باعث کشش اون پسران به سمت دختران بد حجاب میشن ؟

پاسخ بسیار ساده است؛

رفتار، گفتار و پوشش

 یه مرد از زندگی زناشویی چی می خواد ؟

اگه استثنائات رو نادیده بگیریم، یه مرد معمولا زنی می خواد که توی خونه شر و شیطون باشه ، اهل بگو بخند باشه ، خوش سر و زبون باشه و جاذبه های جنسی هم داشته باشه .

این دسته از پسران مذهبی وقتی رفتار، گفتار و پوشش خانم های بدحجاب رو می بینند به سمت اون ها تمایل نشون میدن، چون اون چیزی رو که می خوان در دختران بد حجاب می بینند .

حالا چرا این پسران به سمت خانم های محجبه تمایل ندارند ؟

به دو دلیل :

1 - اولین دلیل اینه که اون ها در جامعه، خانم های محجبه رو با چهره جدی ، گفتار سنگین و پوششی که جاذبه های جنسی اون ها معلوم نیست می بینند . در نتیجه ساده انگارانه تصور می کنن اون ها در خونه هم چنین رفتار و ظاهری دارند . (چرا بعضی از دختران مذهبی بد خلق هستند)

2 - در فامیل هم که دختر دایی و دخترخاله و ... رعایت محرم و نامحرم رو می کنند ، پس رفتار دختران فامیل هم چندان فرقی با رفتار دختران محجبه غریبه که در خیابون می بینند چندان فرقی نداره .

در نتیجه این دسته از پسران مذهبی، این طور نتیجه گیری کردند که خانم ها محجبه کلا اهل بگو بخند و ... نیستند . در نتیجه اون چیزی رو که می خوان در دختران بدحجاب می بینند و به سمت اون ها تمایل پیدا می کنند .

و از اون جایی که رفتار، گفتار و پوشش اون دختران مورد قبول خانواده و حتی خود اون ها نیست ، امیدوارند که بعد از ازدواج بتونن اون دختران رو تغییر بدن . یعنی اون ها رو با منطق یا احیانا زور مجبور کنند چادر یا مانتوی سنگین بپوشند و روابط شون رو با جنس مخالف محدود کنند . 

در غیر این صورت مجبورند روابط شون رو با خانواده ی خودشون محدود کنند چون حقیقت اینه که به سختی میشه تصور کرد خانواده ی اون ها بتونن یه خانم بد حجاب رو در بین خودشون راه بدن ، البته موارد استثنائی هم وجود داره که اون هم احتمالا یه تلاش نرم برای تغییر اون خانم بدحجاب هستش ! یا ... !

البته نقش سریال هایی مثل سریال پدر و تنهایی لیلا رو در خوش خیالی این دسته از پسران مذهبی نمیشه نادیده گرفت !

بنابراین هر کس باید با کسی ازدواج کنه که حدود 70 درصد به هم شبیه باشند، و هرگز به امید تغییر همسر نباید با اون ازدواج کرد .

نظر شما چیه ؟

موفق باشید


مرتبط :

شوهرم مدام اصرار میکنه که باید چادر سر کنم

خواستگارم میگه اول بخاطر خدا، بعد بخاطر من چادر سر کن

چطوری دختر مورد علاقه م رو قانع کنم که چادر بپوشه ؟

چطوری به همسر آینده ام بگم چادر سر کن ؟

آیا یک دختر مذهبی بعد از ازدواج در دلبری کردن کم میاره ؟

دختران مذهبی بعد از ازدواج می تونن جلوی شوهر بی حیا باشن ؟

چرا دخترهای مذهبی از رابطه جنسی متنفرند؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) ازدواج با پسر مذهبی (۲۸ مطلب مشابه)