با سلام
من یه دختر مذهبی هستم ولی چادر سر نمی کردم یه خواستگار دارم که میگه شما که 90 درصد حجاب رو رعایت میکنید میتونید اول بخاطر خدا بعد بخاطر من چادر سر کنید؟
ناگفته نماند من خودم چادر پوشیدن رو خیلی دوست داشتم حتی چند ماه پیش به مادرم گفتم که میخواهم چادر سر کنم ولی خواهرم مخالفت کرد و گفت تو حجابت کامله ولی من وقتی با این پسره میرفتم صحبت بکنم چادر سر کردم و بهش میگفتم که من چادری نیستم و اون هیچی نمیگفت یا بعضی اوقات میگفت میدونم،اما حالا یه ماهی هست کاملا چادر سر میکنم خدا شاهده نه بخاطر این آقا پسره فقط بخاطر ایمانی که بهش پیدا کردم ولی خیلی میترسم که اگر قسمت من ازدواج با ایشون باشه بعدها خواهرم چه برخوردی میکنه البته اینم بگم خواهر منم حجابش رو رعایت میکنه ولی از چادر متنفره من عاشق خواهرم هستم نمیخوام بین من و او اختلافی بیافته چکار کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)