سلام
من یه دختر 20 ساله هستم. تو یه خانواده ی به نسبت مذهبی بزرگ شدم از راهنمایی اینا یاد دارم که همیشه سعی میکردم که حجابم رو رعایت کنم و رفتار های متناسب برای یه دختر داشته باشم.

من دختر شاد و خنده رویی هستم ولی همیشه سعی کردم که با نامحرم اینطور برخورد نکنم. هیچ وقت نخواستم که رفتار هایی بکنم یا لباس هایی بپوشم ( مثل ساپورت هایی که مد شده یا مانتو های جلو باز و لاک های رنگی و ... ) که تو چشم جنس مخالف بیام. یا اینکه تو دانشگاه با وجود اینکه میشه همه کار کرد اما برای خودم یه خط قرمز هایی دارم که هیچ وقت ازشون رد نمیشم. خیلی از دخترا هستن که بدون هیچ قید و بندی با پسرا دوست میشن و با هم بیرون میرن و .. با مدل مو و آرایش های آنچنانی.

اما من تا الآن با هیچ کدوم از هم کلاسای پسرم یه حرف غیر درسی هم نزدم.جالب اینه که پسرا هم از اینطور دخترا بیشتر خوششون میاد.
من از این روش زندگی کردنم پشیمون نیستم اما چیزی که فکر منو مشغول کرده اینه که احساس میکنم چون تا حالا برای هیچ کس دلبری و ... نکردم. بعدا هم تو زندگی مشترک نمیتونم برای همسرم دلبری کنم و چون با جنس مخالفی ارتباط نزدیک نداشتم و برادر هم ندارم با دنیای مردا اشنا نیستم و دیگه اینکه احساس میکنم تفکراتی مثل تفکرات من برای آدمای الآن مسخره و به قول معروف به دور از روشن فکری هست. آیا واقعا اینطوریه؟
در آخر هم اینو بگم که در سایر امور اعتماد بنفس بالایی دارم و موقعیت اجتماعی و تحصیلی نسبتا خوبی دارم.


مرتبط با کسب شناخت در مورد دختران مذهبی:

نحوه ی برخورد دختران محجبه با مسائل زناشویی در بعد از ازدواج

یک پسر از کجا بفهمه من محجبه می تونم زیبا باشم؟!

نمی خوام تفریحاتم رفتن به نماز جمعه و جمکران و خوندن زیارت عاشورا باشه

نیت پاک پسر می تونه یه دختر مذهبی رو قانع کنه منتظر بمونه ؟

چرا بعضی از خانواده های مذهبی تن به ازدواج زود هنگام دخترشون نمیدن ؟

خودنمایی بعضی از دختران مذهبی و چادری

ازدواج دختران مذهبی با پسری که در زمینه موسیقی فعالیت داره

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

دخترای مذهبی بعد از ازدواج می تونن جلوی شوهر بی حیا باشن ؟

چرا دخترای مذهبی از رابطه جنسی متنفرن؟

یه دختر مذهبی چطور در خواستگاری بحث مسائل جنسی رو پیش بکشه ؟

چرا بعضی از دختران مذهبی بد خلق هستند

واکنش دختران خیلی مذهبی در مقابل تنوع طلبی جنسی شوهر

یه دختر با حیا در ابتدای عقد می تونه برای شوهرش بی حیایی کنه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)