با سلام .

پسری 30 ساله هستم اخیراً خواستگاری دختری بسیار مذهبی رفته ام بسیاری از معیارهای منو برا ازدواج داره و خیلی هم معتقد هست تا حدی که مثلاً موسیقی روی موبایلش نمی گذاره که گوش بده. ولی مشکل من اینه که می ترسم چون خیلی مذهبی هست منوبه لحاظ جنسی ارضا نکنه چون من خیلی در روابط جنسی تنوع طلب هستم و حقیقتش مسائل جنسی در ازدواج برام خیلی مهمه مثلا خوردن آلت مرد توسط زن رو خیلی دوست دارم و برام مهمه (ببخشید که اینقدر مستقیم میگم باور کنید دست خودم نیست)  دختر بسیار صبور و مهربان و خوبی هست ولی می ترسم چون خیلی مذهبی هست تن به این کارها نده و من هم از رابطه جنسی لذت نبرم . آیا این مسائل ربطی به مذهبی بودن و یا نبودن کسی دارد یا خیر لطفا راهنمایی ام کنید و خیلی وقتم کمه.  با تشکر


پاسخ : 

سلام

وقتی میگید بسیار مذهبی هستن پس مطمئن باشید اگه سرد سرد هم باشن ، دست رد به سینه ی شما نمی زنن . این که واکنش های خاص ! و یا فعالیت های خاصی ! رو از ایشون انتظار دارید بستگی به هنر عشق بازی شما و شناختی که از اخلاق جنس اون به دست میارید داره . 
بستگی به این داره که وقتی خودش رو در اختیار شما قرار میده ، به حق لذت بردن اون اعتقاد داشته باشید یا نه . 
طبیعتا اگه هر شب درخواست رابطه کنید ، اون به احتمال خیلی زیاد قبول خواهد کرد ولی دیگه نباید انتظار داشته باشید که در چنین رابطه هایی مثل زن های گرم رفتار کنن . 
تعداد نرمال رابطه ی جنسی 2 بار در هفته است مگه این که هر دو طرف بیشتر از این تعداد بخوان . اگه یک طرف بخواد و طرف دیگه قلبا راضی نباشه ، طرف ناراضی رو به سردی خواهد رفت . در چنین مواقعی طرف خواهان ، باید صبر داشته باشه . 
شما که قصد دارید چنین دختری رو به همسری انتخاب کنید ، باید در اوایل زندگی زناشویی صبر داشته باشید . با صبر تحمل باید کلاس به کلاس اون رو بالاتر ببرید . 
باید بدونید که در اوایل زندگی زناشویی اون مثل کسی می مونه که تازه به کلاس اول رفته ! نه این که هیچ چیزی بلد نباشه ولی طبیعتا دانسته های اون کلی و تجربه نشده هستند . این هنر و اطلاعات شماست که تعیین می کنه اون رو کلاس به کلاس بالاتر ببرید یا به صورت جهشی . اگه بخواید اصولی رفتار نکنید ممکنه در بعضی پایه ها رفوزه بشه و یا حتی به کلاس بالاتر نره . 
در بعضی از خانواده ها ، برای دور نگه داشتن بچه ها از روابط جنسی قبل از ازدواج ، باورهای غلطی رو تو مغز بچه هاشون می کنن . اگه همسر شما در چنین خانواده ای بزرگ شده باشه باید با دلیل و مدرک اون تفکرات غلط رو از ذهنش بیرون کنید . 
در هر حال هنوز چیزی معلوم نیست شاید شما جلوی اون کم آوردید !
موفق باشید

مرتبط با کسب شناخت در مورد دختران مذهبی:

نحوه ی برخورد دختران محجبه با مسائل زناشویی در بعد از ازدواج

یک پسر از کجا بفهمه من محجبه می تونم زیبا باشم؟!

نمی خوام تفریحاتم رفتن به نماز جمعه و جمکران و خوندن زیارت عاشورا باشه

نیت پاک پسر می تونه یه دختر مذهبی رو قانع کنه منتظر بمونه ؟

چرا بعضی از خانواده های مذهبی تن به ازدواج زود هنگام دخترشون نمیدن ؟

خودنمایی بعضی از دختران مذهبی و چادری

ازدواج دختران مذهبی با پسری که در زمینه موسیقی فعالیت داره

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

دخترای مذهبی بعد از ازدواج می تونن جلوی شوهر بی حیا باشن ؟

آیا یک دختر مذهبی بعد از ازدواج در دلبری کردن کم میاره ؟

چرا دخترای مذهبی از رابطه جنسی متنفرن؟

یه دختر مذهبی چطور در خواستگاری بحث مسائل جنسی رو پیش بکشه ؟

چرا بعضی از دختران مذهبی بد خلق هستند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه)