سلام

دختری حدودا 27 ساله هستم. مشکل من اینه که خیلی از ازدواج کردن ناامید شدم. من هیچ وقت اهل دوستی و ... نبودم. توی اجتماع هستم ولی ارتباطم فقط با خانم هاست و با آقایون ارتباط ندارم.

پس اگه خوش شانسی بیارم و ازدواج موفقی داشته باشم ازدواجم سنتی خواهد بود . من چشم و ابروی قشنگی دارم ولی متاسفانه یک خط اخم توی صورتم ایجاد شده. اونم نه کوچیک ی خط اخم بلند که کم کم داره عمیق میشه. بینی قوز دار و فک پائین کمی جلو زده باعث شده چهره م اون شادابی کافی رو نداشته باشه. قوز بینی م باعث شده حتی قیافه م مغرور به نظر بیاد یا به خاطر قوز بینی م چهره م طوریه که انگار از چیزی شاکیم.

من خدا رو برای چهره م شاکرم. وقتی برای مراسم ها آرایش می کنم و موهام رو درست می کنم خیلی زیبا میشم. ولی من برای بیرون حجاب دارم و خیلی کم آرایش می کنم و همین باعث میشه تمام زیبایی صورتم پنهون بشه.

حتی یه بار یه خانمی اومد خونه مون ،من جلوی اونم ساده حاضر شدم که باهاش صادق باشم و چهره ی واقعی م رو ببینه. حالا واقعا روحیه م رو باختم. اگه کسی خودمو به خاطر نجابتم میخواست می تونستم قبول کنم که احتمال داره یک پسر هم منو بپسنده. ( البته قدیم که خط اخمم عمیق نشده بود این اتفاق افتاد ) . من اهل روابط باز نبوده و نیستم، هنرمندم ،به شدت علاقه به زندگی زناشویی موفق و گرما دادن به زندگیم هستم. من میدونم تو خونه ی خودم میتونم برای همسرم زیبا باشم ولی واقعا یک پسر از کجا بفهمه منم می تونم زیبا باشم؟!


نوع پوشش دختر در جلسه خواستگاری:

در اولین جلسه ی خواستگاری چی بپوشم؟

نوع پوشش اولین جلسه خواستگاری در منطقه شما چیه؟

نوع رفتار و پوشش دختر در اولین برخورد با خواستگار

لباس مناسب خواستگاری برای دختران ظریف

مشورت در مورد نوع لباس دختر در خواستگاری

برای جلسات بعدی خواستگاری از لباس معمولی استفاده کنم

در مراسم خواستگاری چه لباسی بهتره بپوشیم؟

چرا نباید دخترهای چادری تو جلسات خواستگاری مانتو بپوشن؟


مرتبط با کسب شناخت در مورد دختران مذهبی:

یک پسر از کجا بفهمه من محجبه می تونم زیبا باشم؟!

نمی خوام تفریحاتم رفتن به نماز جمعه و جمکران و خوندن زیارت عاشورا باشه

نیت پاک پسر می تونه یه دختر مذهبی رو قانع کنه منتظر بمونه ؟

چرا بعضی از خانواده های مذهبی تن به ازدواج زود هنگام دخترشون نمیدن ؟

خودنمایی بعضی از دختران مذهبی و چادری

ازدواج دختران مذهبی با پسری که در زمینه موسیقی فعالیت داره

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

دخترای مذهبی بعد از ازدواج می تونن جلوی شوهر بی حیا باشن ؟

آیا یک دختر مذهبی بعد از ازدواج در دلبری کردن کم میاره ؟

چرا دخترای مذهبی از رابطه جنسی متنفرن؟

یه دختر مذهبی چطور در خواستگاری بحث مسائل جنسی رو پیش بکشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)