سلام
من دوست دارم در آینده ازدواجم با یه دختر مذهبی باشه..ولی سوالات و نگرانی هایی تو ذهنمه در مورد مسایل جنسی که میخوام با شما دوستان در میان بذارم..
1. آیا یه خانم مذهبی واقعا میتونه همه حرفی تو رابطه جنسی با شوهرش بزنه و از لحاظ کلامی بی حیا باشه..؟؟ ( حرف های جنسی و تحریک آمیز واسه شوهرش بزنه.)
و اینکه حس میکنم حتی اگه بخواد هم ممکنه بلد نباشه.. چون به اصطلاخ چشم و گوشش بسته بوده!!
2. آیا دخترای مذهبی تو خونه واسه شوهرشون چجور لباس میپوشن؟
شاید خندتون بیاد.  ولی همش فکر میکنم. لباس تحریک کننده واسه شوهرشون نمیپوشن..
مثلا من دوست دارم خانمم تو خونه بعضی اوقات ساپورت بپوشه ( چون حس میکنم هیچ لباسی واسه من تحریک کننده تر از ساپورت نیست.. حتی لباس های باز !!!)

آیا دخترای مذهبی که هیچوقت از این لباسا نپوشیدن.  بعد ازدواج به یک باره تیپشون تو خونه عوض میشه و همه نوع لباسی میپوشن؟؟
خلاصه سوالم اینه. آیا دخترای مذهبی بعد ازدواج آیا میتونن از لحاظ کلامی و بصری واسه شوهرشون کاملا بی حیا بشن.. ؟!!


مرتبط با کسب شناخت در مورد دختران مذهبی:

نمی خوام تفریحاتم رفتن به نماز جمعه و جمکران و خوندن زیارت عاشورا باشه

نیت پاک پسر می تونه یه دختر مذهبی رو قانع کنه منتظر بمونه ؟

چرا بعضی از خانواده های مذهبی تن به ازدواج زود هنگام دخترشون نمیدن ؟

خودنمایی بعضی از دختران مذهبی و چادری

ازدواج دختران مذهبی با پسری که در زمینه موسیقی فعالیت داره

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

آیا یک دختر مذهبی بعد از ازدواج در دلبری کردن کم میاره ؟

چرا دخترای مذهبی از رابطه جنسی متنفرن؟

یه دختر مذهبی چطور در خواستگاری بحث مسائل جنسی رو پیش بکشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه) ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه)