سلام

به کمک شما خیلی نیاز دارم لطفا کمک کنین

من یه خانمی رو دوست دارم و در شرف ازدواج هستیم و ایشون مانتویی هستن ولی کاملا محجبه هستن من دلم میخواد همسرم چادر سرش کنه تا اندامش از نظر بقیه محفوظ باشه ولی از این میترسم که اگه بهش بگم بهم بگه تعصبی!!! لطفا یه راهی بذارین جلو پام که چه جوری بهش بگم؟


مرتبط :

چرا بعضی از پسران مذهبی تمایل به ازدواج با بد حجاب ها دارند

آیا یک دختر مذهبی بعد از ازدواج در دلبری کردن کم میاره ؟

دختران مذهبی بعد از ازدواج می تونن جلوی شوهر بی حیا باشن ؟

چرا دخترهای مذهبی از رابطه جنسی متنفرند؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جنگ نرم ( آتش به اختیار ) (۶۲ مطلب مشابه)