سلام

پسری با ظاهری شبیه خواننده های غربی چقدر شانس ازدواج با دختر مذهبی مقید داره؟

روی صحبتم دخترای مذهبی مقید خانواده برتر هستن ، من آقایی ۲۸ ساله ام ، تا این سن دوست دختر نداشتم ، سرگرم درس ، کار ، ورزش و مطالعه بودم . اعتقاداتم نسبت به دین رو با مطالعه شخصی به دست آوردم ( نه به صورت ارثی ) ، خانواده ام اصلا مذهبی نیستند اما به قرآن و خدا اعتقاد دارن .

من در آستانه اخذ دکترای تخصصی رشته خودم هستم، و از نظر مالی ، در موقعیت خوبی قرار دارم، اهل نماز - روزه - زکات ، مرجع تقلید و ... هستم، و از نظر اخلاقی هم مشکلی ندارم . همیشه سعی کردم به نا محرم نگاه نکنم و سرد رفتار کنم . اما ، ظاهرم اصلا شبیه داخلم نیست.

من جلوی موهام رو سفید رنگ میکنم ، پشت موهام رو با کش میبندم ، و مدلش هم اصطلاحا خامه ای یا دیزل هست ، ریش ندارم ، اگه بذارم هم قسمت ریش زیر لب و سبیل رو سفید و بقیه رو مشکی میکنم ! خالکوبی روی گردنم دارم و به لباس پوشیدنم حساسم که معمولا هم کت و شلوار اسپرت میپوشم و موارد دیگر که شاید قابل گفتن نیست . این کار ها رو از روی برنامه انجام میدم تا بهم بیاد ، نه از روی بی نظمی و شلختگی .

در منزلم گربه نگهداری میکنم، و فلسفه ای که پشت این رفتار هام دارم اینه که مومن باید به روز باشه و بهانه دست بقیه نده . ولی خیلی دوست دارم با دختر مذهبی معتقد چادری و ترجیحا حوزوی با اخلاقی خوب ( نه مثل یک عده مذهبی ) با اطلاعات مذهبی بالا ، چشم پاک و بدون سابقه گناه ازدواج کنم و اصلا نمیتونم دختر دیگه ای رو کنار خودم تصور کنم .

اصلا به دختری که ویژگی های بالا رو نداشته باشه فکر هم نمیکنم . به ظاهرش هم اهمیت میدم . دوست دارم من و همسرم دو نفری با هم تفریحاتی داشته باشیم و از صد تا دختر بد حجاب و پسر پرو برای هم بدتر باشیم !

حالا سوالم از دخترای مذهبی معتقد که ترجیحا دوستان شون هم مذهبی باشه ، اون دسته از مذهبی هایی که ریا کار نیستن و به حق الناس هم اهمیت زیادی میدن اینه که پسری با ویژگی های شبیه به من رو چقدر قبول میکنید ؟

من اصلا اصلا دختر باز نبودم و نیستم اما از پوششم اصلا نمیتونم دست بکشم .


مرتبط:

یه دختر محجبه حاضره با همچین مردی ازدواج کنه؟

با دختر های رنگارنگی رابطه داشتم، حالا عاشق یه دختر پاک شدم

کجا باید دنبال واسطه ازدواج باشم که دختر مذهبی بهم معرفی کنه ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

چطور نظر یک دختر چادری رو در مورد خودم بفهمم؟

هنوز دختر چادری و مومن و ساده پوش برای ازدواج پیدا نکردم

پسرها توی یه دختر چادری چی می بینند که اصرار بر آشنایی دارند؟

چطور نظر یه دختر چادری بدون آرایش رو برای ازدواج جلب کنم ؟

پیدا کردن دختر چادری واقعی و مناسب برای ازدواج

پسران برای ازدواج فقط دختر چادری دوست دارن ؟

جمع بندی دو پست پیدا کردن دختر چادری و شروط ازدواج

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج بکنم

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

خودم رو حق یه دختر پاک میدونم

چرا برخی پسران با خانم های محجبه ازدواج نمی کنن؟

چطور از یک دختر محجبه خواستگاری کنم که احترامشان حفظ شود

نظر دانشجویان پسر نسبت به دانشجوی دختر محجبه چیه ؟

چرا بعضی از پسران دخترباز، تمایل به ازدواج با محجبه ها دارند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه)