سلام به همه کاربران خانواده برتر

من 34 ساله هستم. 6 ماه هم نامزد بودم که عقد دائم بود اما زیر یک سقف نرفتیم. من معتقد به دنیای آخرت و حلال و حرام و محرم و نامحرم هستم. از نظر اقتصادی هم متوسط هستم . جدیدا 3 الی 4 مورد خواستگاری دختر های چادری و با حجاب رفتم که از نظر فرهنگ و اعتقادی هم سطح و هم کفو بودیم .

یکی شون اصلا باهام حرف نزد و جواب منفی داد اون بقیه هم جواب منفی دادند که معلوم بود بخاطر اون دوره ی نامردمی هست.

تا متوجه میشدن قبلا نامزدی داشتم جواب رد میدادند. در فامیل هم چند مورد دختر وجود داره که حجاب مناسب ندارن. چند مورد هم که معرفی کردن حجاب نداشتن. حالا این جواب ها منو منزوی و ناراحت کرده و دیگه در محل کار تمرکز ندارم. واقعا از تنهایی خسته شدم. واقعا باید کجا دنبال دختر چادری و با حجاب و مذهبی گشت ؟

میشه برم حوزه علمیه خواهران؟ خواهرام که در زندگی متاهلی خودشون غرق هستن و مادر هم که به پدر و مادر پیرش میرسه. دیگه سنم بالا رفته و زندگی برام یکنواخت شده. رفیق بازی را هم دوست ندارم. کجا باید دنبال واسطه ازدواج باشم؟ که دختر چادری و مذهبی برام معرفی کنه ؟


مرتبط:

یه دختر محجبه حاضره با همچین مردی ازدواج کنه؟

با دختر های رنگارنگی رابطه داشتم، حالا عاشق یه دختر پاک شدم

پسری با ظاهر غربی شانس ازدواج با دختر مذهبی رو داره ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

چطور نظر یک دختر چادری رو در مورد خودم بفهمم؟

هنوز دختر چادری و مومن و ساده پوش برای ازدواج پیدا نکردم

پسرها توی یه دختر چادری چی می بینند که اصرار بر آشنایی دارند؟

چطور نظر یه دختر چادری بدون آرایش رو برای ازدواج جلب کنم ؟

پیدا کردن دختر چادری واقعی و مناسب برای ازدواج

پسران برای ازدواج فقط دختر چادری دوست دارن ؟

جمع بندی دو پست پیدا کردن دختر چادری و شروط ازدواج

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج بکنم

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

خودم رو حق یه دختر پاک میدونم

چرا برخی پسران با خانم های محجبه ازدواج نمی کنن؟

چطور از یک دختر محجبه خواستگاری کنم که احترامشان حفظ شود

نظر دانشجویان پسر نسبت به دانشجوی دختر محجبه چیه ؟

چرا بعضی از پسران دخترباز، تمایل به ازدواج با محجبه ها دارند


مرتبط با واسطه گری برای ازدواج:

برقراری ارتباط با واسطه های ازدواج در سراسر کشور

معرفی موسسه یا واسطه ازدواج در اصفهان

بحث در مورد کانال های واسطه در ازدواج دائم

ازدواج با واسطه گری نهاد رهبری دانشگاه

بحث در مورد واسطه گری برای ازدواج

برای ازدواج می خوام از واسطه کمک بگیرم

یه ایده دارم برای واسطه گری ازدواج دانشجویی

فرهنگ سازی در مورد بحث واسطه گری



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه)