سلام

سوالی از پسران داشتم. پسران برای ازدواج فقط دختر چادری دوست دارین ؟ فقط دختر با حجاب میخواین ؟ یعنی کسی رو نمیتونم پیدا کنم که مثل خودم باشه؟ من نه چادریم نه مانتویی با حجاب. چیزی که در خانواده برتر دیدم نود و نه درصد پسران گفتن فقط دختر چادری و باحجاب !

یعنی کسی یه دختری رو دوست نداره که تا حالا دوست پسر نداشته ولی کمی از موهاش بیرونه و آرایش میکنه؟ ( مثل خودم ) . پسرایی که زیاد مذهبی نیستن هیچ وقت ازدواج نمیکنن؟ فقط دنبال دوست شدن هستن ؟ یه چیزی هم هست. من حاضر نیستم نوع پوششم رو تغییر بدم به خاطر کسی. امیدی هست که پسری مثل خودم رو پیدا کنم ؟


پاسخ :

سلام

ظاهرا لازمه یه توضیح تکراری بدم ؛

به موضوعات خانواده برتر نگاه کنید ، این مطالب بیشتر توسط چه کسانی جستجو میشه ؟ همون طور که می بینید جو پست ها غالبا مذهبی هستش ، بنابراین طبیعی به نظر میرسه که بیشتر افرادی که عقاید مذهبی دارند جذب این جا بشن .

نگاهی به پست هایی که در پایین معرفی شده بندازید . این بیانگر همین موضوعی هستش که خدمت شما عرض کردم .

در جواب به سوال شما باید عرض کنم که بله ، هستند پسرانی که معیارهای اون ها با شما ویژگی های مطابقت داشته باشه .

توصیه می کنم سعی کنید در ازدواج معیارها تون رو عقلانی اولویت بندی کنید تا دچار تناقض نشید . منظور اینه که نمی تونید پسری رو پیدا کنید که اهل دوست دختر و ... باشه و ویژگی مردان مذهبی رو هم داشته باشه ، از اون طرف نباید به دنبال ازدواج با پسری مذهبی باشید که عقاید پسران دوست دختر دار و بی تفاوت نسبت به حجاب و ... رو داشته باشه . حقیقت اینه که چنین افرادی حقیقتا وجود خارجی ندارند .

بله ممکنه پسری رو دیده باشید که با ظاهر مذهبی با دختری بد حجاب ازدواج کرده ، نمی خوام قضاوتش کنم ولی اعتقاد به حجاب که از دستورات صریح قرآن هستش چی میشه ؟!

بنابراین اگه پسری غیر مذهبی می خواید باید با عقایش هم کنار بیاید ، و اگه یه پسر مذهبی واقعی می خواید باید با محدودیت هایی که نسبت به الان برای شما ایجاد خواهد شد کنار بیاید .

موفق باشید


مرتبط:

یه دختر محجبه حاضره با همچین مردی ازدواج کنه؟

با دختر های رنگارنگی رابطه داشتم، حالا عاشق یه دختر پاک شدم

پسری با ظاهر غربی شانس ازدواج با دختر مذهبی رو داره ؟

کجا باید دنبال واسطه ازدواج باشم که دختر مذهبی بهم معرفی کنه ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

چطور نظر یک دختر چادری رو در مورد خودم بفهمم؟

هنوز دختر چادری و مومن و ساده پوش برای ازدواج پیدا نکردم

پسرها توی یه دختر چادری چی می بینند که اصرار بر آشنایی دارند؟

چطور نظر یه دختر چادری بدون آرایش رو برای ازدواج جلب کنم ؟

پیدا کردن دختر چادری واقعی و مناسب برای ازدواج

جمع بندی دو پست پیدا کردن دختر چادری و شروط ازدواج

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج بکنم

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

خودم رو حق یه دختر پاک میدونم

چرا برخی پسران با خانم های محجبه ازدواج نمی کنن؟

چطور از یک دختر محجبه خواستگاری کنم که احترامشان حفظ شود

نظر دانشجویان پسر نسبت به دانشجوی دختر محجبه چیه ؟

چرا بعضی از پسران دخترباز، تمایل به ازدواج با محجبه ها دارند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)