سلام
من ترم اولی دانشگاه ازاد پرستاری ام!

توی دانشگاهمون تقریبا نود درصد دخترا مانتویی هستند که هفتاد درصدشون وضعشون خیلی بده از نظر حجابی .

شاید دختران بدی نباشن من خبر ندارم ولی خب مثلا پاچه های شلوارشون کوتاست مانتوهای تنگ و رژ قرمز پر رنگ مقنعه تا فرق سر و از این جور تیپ ها ، ولی توی دانشکده هم وضع بهتره یه کم ... ، ولی من چون توی خوابگاهم مجبورم هر روز مسیر داخلی دانشگاه رو طی کنم که این دختران رو میبینم...

مشکلی که میخواستم بگم اینه که من چادری ام..
از نظر ظاهری خدا رو شکر بد نیستم.. یذره ارایش ملایمم دارم و حجابم رعایته... وقتی فکر میکنم میبینم اگه حتی یه مانتوی عادیم بپوشم از خیلی از این دخترا خوشگل تر بنظر میام... ولی این چادر بهم این احساسو میده که حتی پسرا نگاهمم نمیکنن...

نمیگم دوس دارم نگام کنن ولی دوس ندارم دیده ام نشم... البته نگام میکنن چون خودم به هیچکس نگاه نمیکنم نمیفهمم کی نگام میکنه یا نه ولی بعضی وقتا بصورت اتفاقی که چشمم میفته میبینم دارن با چشاشون تعقیبم میکنن

و  اینکه وقتی میبینم یکم یذره احساس معذب بودن میکنم... نمیدونم پسرا منو با چه چشمی نگاه میکنن...

الانم نیومدم که ببینم که اگه بفهمم با چشم بد نگام میکنن بیامو همرنگ جماعت شم... نه ... میخوام فقط بدونم نگاه شما پسرا مخصوصا از نوع آزادیش به منی که اینطوریم چطوریه...

اخه وقتی میبینم به دختران مانتویی عشق ورزیده میشه یه ذره ناراحت میشم... البته به منیم که چادر دارم متلک زیاد میندازن و عشقم میورزن ولی چون خیلی سر به زیرم حتی نگا نمیکنم ببینم کی بود!! یا اصلا متوجه نمیشم...

میدونم کارم درسته ولی بگین دیدتون به اینجور دخترا چطوریه و برای ازدواج بهمون فکر میکنن یا نه!! نگین چقد به فکر ازدواجی ولی خب میخواستم بدونم

و اینکه من که به پسرا نگاه نمیکنم ممکنه فکر کنن ازین متعصبیام که حتی به هیچکس نگام نمیندازن و ازم زده شن .

چون اصلا حتی به هم جنسامم زیاد نگاه نمیندازم... رفتارم اینطوریه...

بنظرتون چه جوری بر خورد کنم؟؟
در ضمن عاشق ازدواج دانشجویی ام!


مرتبط:

یه دختر محجبه حاضره با همچین مردی ازدواج کنه؟

با دختر های رنگارنگی رابطه داشتم، حالا عاشق یه دختر پاک شدم

پسری با ظاهر غربی شانس ازدواج با دختر مذهبی رو داره ؟

کجا باید دنبال واسطه ازدواج باشم که دختر مذهبی بهم معرفی کنه ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

چطور نظر یک دختر چادری رو در مورد خودم بفهمم؟

هنوز دختر چادری و مومن و ساده پوش برای ازدواج پیدا نکردم

پسرها توی یه دختر چادری چی می بینند که اصرار بر آشنایی دارند؟

چطور نظر یه دختر چادری بدون آرایش رو برای ازدواج جلب کنم ؟

پیدا کردن دختر چادری واقعی و مناسب برای ازدواج

پسران برای ازدواج فقط دختر چادری دوست دارن ؟

جمع بندی دو پست پیدا کردن دختر چادری و شروط ازدواج

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج بکنم

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

خودم رو حق یه دختر پاک میدونم

چرا برخی پسران با خانم های محجبه ازدواج نمی کنن؟

چطور از یک دختر محجبه خواستگاری کنم که احترامشان حفظ شود

چرا بعضی از پسران دخترباز، تمایل به ازدواج با محجبه ها دارند



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه) حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه) ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه)