سلام

من پسری هستم که نمیگم غیرتی افراطی ام نه، اتفاقا بی خیالم ، اما نسبت به بقیه انگار حس مسئولیت پذیری دارم، تو دانشگاه تعدادی با هم دوست میشدن ، اما یکی بود دوستم بود ، به من میگفت فلانی میخوام با اون دختر دوست شم و عاشقش کنم، منم خیلی بهم برخورد، اما بهش چیزی نگفتم و هوشمندانه عمل کردم، بعد مدتی از دوستی شون رفتم به دختره هشدار دادم، اما دختره به من گفت به شما ربطی نداره، و موضوع رو به دوستم گفت، از اون جا که دوستم پیش پدر من کار میکنه به من چیزی نگفت، البته من از این موضوع سوء استفاده نمیکنم .

اما معلوم بود ازم ناراحته، منم نشستم منطقی باهاش صحبت کردم، گفتم دختر هرزه کم نیست اما با یه دختر با احساسات تازه نباید این کارو کرد، ولی کار از کار گذشته بود، شاید اشتباهم این بود قبل دوستی شون به دختره باید اطلاع میدادم، پسره ، دختره رو ول کرد، و دختره به حرف من رسید و تا چند هفته با من صحبت میکرد .

به طور کل من پسر ریلکس و شنونده خوبی ام ، صدام آروم و به طور کل خیلی آرومم ، دوست دارن باهاشون حرف بزنم، منم آدم دهن لقی نیستم اما اون ، مورد واجبی بود . دختره همین طوری با من صحبت میکرد و درد و دل و ... که آخرش به شکل غیر مستقیم به من ابراز علاقه کرد . حدس چنین روزی رو میزدم .

منم کمی ، کمی بهش علاقه پیدا کردم، پسر مهربونی ام اما تو فاز عشق نیستم و بهش اعتقادی ندارم، یک بار که نوجوان بودم فقط عاشق شدم ، بگذریم ...

من شرایط ازدواج رو دارم ، این خانوم دختر بدی نیست ، گر چه با ایده آل من فاصله داره، اما یه موضوع مهم اینه که قبلا دوست پسر داشته ( همین دوستم ) و احتمال میدم با هم کارهای نا مناسب ( نه در حد ارتباط ج ) انجام داده باشن ، حدس که نه ، مطمئنم . و سر همین موضوع علی رغم اندک علاقم ، بین دو راهی گیر کردم که چیکار کنم ؟

خیلی بهم وابسته شده ، و حتی رو ارتباط من با دخترای دیگه حساس شده، و از این دست کار هایی که من درک نمیکنم، بنظرم آدم ها فقط یه بار عاشق میشن، ایشون از کوپونش استفاده کرده ، منم همین پس این مهم نیست چون منم اون دختره رو فراموش کردم ( عاشقی بدون رابطه ) ، اما موضوع مهم اینه که دوست پسر داشته ، اگه ( به احتمال زیر ۱۵ درصد ) کارم به ازدواج باهاش رسید ارتباطم با اون دوستم رو قطع میکنم ( کما اینکه کلا آدمی ام کمی خود خواه و بی خیال ) اما مشکل ، و مسئله دوست پسر هست .

خودم رو حق یه دختر پاک و البته بدون ادعای پاکی (!) میدونم ، همه لطفا نظر بدن ، به خصوص اونایی که سابقه دوستی داشتن .

ممنون و تشکر کاربران گرامی


مرتبط با ازدواج با دختر مذهبی:

آیا مردی حاضره با یه دختر فیلمساز مذهبی

دخترهای خوب و سنگین، راه پسرها رو برای ازدواج باز بذارید

یه دختر محجبه حاضره با همچین مردی ازدواج کنه؟

با دختر های رنگارنگی رابطه داشتم، حالا عاشق یه دختر پاک شدم

پسری با ظاهر غربی شانس ازدواج با دختر مذهبی رو داره ؟

کجا باید دنبال واسطه ازدواج باشم که دختر مذهبی بهم معرفی کنه ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

چطور نظر یک دختر چادری رو در مورد خودم بفهمم؟

هنوز دختر چادری و مومن و ساده پوش برای ازدواج پیدا نکردم

پسرها توی یه دختر چادری چی می بینند که اصرار بر آشنایی دارند؟

چطور نظر یه دختر چادری بدون آرایش رو برای ازدواج جلب کنم ؟

پیدا کردن دختر چادری واقعی و مناسب برای ازدواج

پسران برای ازدواج فقط دختر چادری دوست دارن ؟

جمع بندی دو پست پیدا کردن دختر چادری و شروط ازدواج

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج بکنم

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

خودم رو حق یه دختر پاک میدونم

چرا برخی پسران با خانم های محجبه ازدواج نمی کنن؟

چطور از یک دختر محجبه خواستگاری کنم که احترامشان حفظ شود

نظر دانشجویان پسر نسبت به دانشجوی دختر محجبه چیه ؟

چرا بعضی از پسران دخترباز، تمایل به ازدواج با محجبه ها دارند

دختران با حجاب می تونن برای شوهرشون طنازی و دلبری کنند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)