یه ترسی که تو جوون های امروزی هست اینه که اکثرشون با توجه به اینکه حس غیرت تو خودشون دارن بنابر این دوست دارن همسر شون با حجاب باشه ، اما با خودشون میگن شاید دخترای با حجاب افسرده باشن یا به عبارتی همون طور که بیرون هستن ، تو خونه پیش شوهرشون هم باشن ، البته قطعا تحلیل ضعیف و مضحکی هست ، ولی متاسفانه عقل آدم ها ( از جمله خودم نفر اول ! ) به چشم شونه ، حالا من یه سوال دارم ؛

اگه خیالم راحت بشه قطعا دختر با حجاب میگیرم ، سوالم هم اینه ؛

دخترای با حجاب میتونن طنازی و دلبری کنند و شاد باشن ؟ دخترای با حجاب همون نیاز ها و‌ احساسات دخترونه رو دارن ؟

برای من چادر یا مانتو فرق نمیکنه ولی از شلوار تنگ و آرایش غلیظ ( بیشتر از دو قلم ) خیلی بدم میاد (دست خودم نیست) ، یا اینکه کسی بخواد از مد پیروی کنه ، به نظرم خوبه افراد پوشش محترمانه و آراسته ای در جامعه داشته باشن ، ( منظورم هم از حجاب اینه )

این پستم زدم فقط خیالم راحت بشه و خیال پسرایی شبیه خودم ، ببخشید قصد توهین نداشتم فقط دوست دارم از فانتزی ها و روحیات دخترای با حجاب هم خبر دار بشم ، بالاخره تنها راه ارتباطی دخترا با پسرای پایبند به اخلاقیات فکر کنم همین اینترنت و همین فضاهای محترمانه هست .

 

مرتبط با ازدواج با دختر مذهبی:

آیا مردی حاضره با یه دختر فیلمساز مذهبی

دخترهای خوب و سنگین، راه پسرها رو برای ازدواج باز بذارید

یه دختر محجبه حاضره با همچین مردی ازدواج کنه؟

با دختر های رنگارنگی رابطه داشتم، حالا عاشق یه دختر پاک شدم

پسری با ظاهر غربی شانس ازدواج با دختر مذهبی رو داره ؟

کجا باید دنبال واسطه ازدواج باشم که دختر مذهبی بهم معرفی کنه ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

چطور نظر یک دختر چادری رو در مورد خودم بفهمم؟

هنوز دختر چادری و مومن و ساده پوش برای ازدواج پیدا نکردم

پسرها توی یه دختر چادری چی می بینند که اصرار بر آشنایی دارند؟

چطور نظر یه دختر چادری بدون آرایش رو برای ازدواج جلب کنم ؟

پیدا کردن دختر چادری واقعی و مناسب برای ازدواج

پسران برای ازدواج فقط دختر چادری دوست دارن ؟

جمع بندی دو پست پیدا کردن دختر چادری و شروط ازدواج

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج بکنم

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

خودم رو حق یه دختر پاک میدونم

چرا برخی پسران با خانم های محجبه ازدواج نمی کنن؟

چطور از یک دختر محجبه خواستگاری کنم که احترامشان حفظ شود

نظر دانشجویان پسر نسبت به دانشجوی دختر محجبه چیه ؟

چرا بعضی از پسران دخترباز، تمایل به ازدواج با محجبه ها دارند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)