سلام خدمت همه ی دوستان

خواهش میکنم جواب این سوالم رو همه با دقت بدید مخصوصا خانم های مذهبی؛

من دانشجوی ترم یک هستم و نوزده سال دارم و آدم مذهبی هستم، من نمیدونم متاسفانه یا خوشبختانه عاشق یک دختر خانمی که همکلاسی من هست و هم سن هم هستیم به احتمال زیاد، و چادری و ظاهرا مذهبی هم هستن شدم، ایشون از همون اولین بار توجه منو جلب کرد، هم سر سنگین و بسیار با وقار هستن و هم چهره ی پاک و معصومی دارند، از همون اول حواسم بود بهش، نه با پسرها شوخی میکرد و صحبت میکرد عین خیلی از دخترهای دانشگاه، نه تو گروه دانشگاه با کسی چت و شوخی میکرد،خلاصه خیلی دختر خوبی هستن.

البته نمیخوام بگم هر کی با پسرها شوخی کنه و ... آدم بد و رجیمی  هستش و ... هر کسی تفکر و سبک زندگی داره و من چون غیرتی هستم این جور چیزها خیلی برام اهمیت داره، در مورد خودم هم بگم، هم مداح هستم هم بسیجی، ورزشکار حرفه ای هم هستم، از لحاظ قد و هیکل و قیافه هم خدا رو شکر اوکی هستم.

در کنار درس خوندن و دانشگاه رفتن یه شغل نیمه وقت هم دارم که خرج خودم رو در میارم الحمدالله و کمی هم ماهانه پس انداز میکنم، حالا مشکل من اینه که من شرایط ازدواجم حدود پنج سال دیگه احتمالا جور بشه چون تا درسم و تموم کنم و سر شغل مرتبط با رشته ی تحصیلیم برم حدود پنج سالی طول میکشه.

حالا خواستم از شما سروران گرامی مشورت بگیرم که آیا من این عشق و علاقه م رو الان بهشون مطرح کنم یا فعلا خیلی زوده و ممکن فکر بدی کنن؟

چون خدا شاهده من فقط قصدم ازدواج هستش نه چیز دیگه و اصلا و ابدا اهل دوستی با نامحرم نیستم، منتهی چون میترسم چند سال دیگه مطرح کنم خدایی نکرده دیر بشه و ایشون ازدواج کنن و مال کس دیگه ای بشن و من تا ابد حسرت بخورم که چرا دیر کردم، چون دیدم تا حالا برای خیلی ها این اتفاق افتاده و چون دختر خانم از علاقه ی پسر اطلاع نداشته رفته ازدواج کرده.

از اون ورم این احتمال رو میدم که ایشون چون من هنوز سنم پایینه فکر کنه قصد من خدایی نکرده دوستی و ... هستش، در حالی که من قصدم ازدواج هستش و میخوام بهش بگم حدود پنج سال صبر کنه و به پام وایسه تا شرایطم جور شه بعد برم برای خواستگاریش.

حالا سوال من از شما عزیزان اینه که اولا الان این قضیه رو مطرح کنم یا زوده بذارم برای ترم چهار و پنج، دوما چی جوری مطرح کنم که فکر بدی نکنه، خواهشا همه جواب بدن مخصوصا خانم های محجبه که اگر کسی با شرایط من به شما این پیشنهاد رو بده چی کار میکنید و چی راجع بهش فکر میکنید؟

فقط تو رو خدا یه عده الکی پیام ندن که چقدر از خودت تعریف کردی و ... خدا شاهده من فقط کامل شرایطم و گفتم که بتونم جواب دقیق تری بگیرم وگرنه چه لزومی داره وقتی کسی منو نمیشناسه من بیام از خودم بی خود تعریف کنم،

منتظر جواب هاتون هستم کمکم کنید.

 

مرتبط با ازدواج با دختر مذهبی:

آیا مردی حاضره با یه دختر فیلمساز مذهبی

دخترهای خوب و سنگین، راه پسرها رو برای ازدواج باز بذارید

یه دختر محجبه حاضره با همچین مردی ازدواج کنه؟

با دختر های رنگارنگی رابطه داشتم، حالا عاشق یه دختر پاک شدم

پسری با ظاهر غربی شانس ازدواج با دختر مذهبی رو داره ؟

کجا باید دنبال واسطه ازدواج باشم که دختر مذهبی بهم معرفی کنه ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

چطور نظر یک دختر چادری رو در مورد خودم بفهمم؟

هنوز دختر چادری و مومن و ساده پوش برای ازدواج پیدا نکردم

پسرها توی یه دختر چادری چی می بینند که اصرار بر آشنایی دارند؟

چطور نظر یه دختر چادری بدون آرایش رو برای ازدواج جلب کنم ؟

پیدا کردن دختر چادری واقعی و مناسب برای ازدواج

پسران برای ازدواج فقط دختر چادری دوست دارن ؟

جمع بندی دو پست پیدا کردن دختر چادری و شروط ازدواج

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج بکنم

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

خودم رو حق یه دختر پاک میدونم

چرا برخی پسران با خانم های محجبه ازدواج نمی کنن؟

چطور از یک دختر محجبه خواستگاری کنم که احترامشان حفظ شود

نظر دانشجویان پسر نسبت به دانشجوی دختر محجبه چیه ؟

چرا بعضی از پسران دخترباز، تمایل به ازدواج با محجبه ها دارند

 

مرتبط با کسب شناخت در مورد دختران مذهبی:

نحوه ی برخورد دختران محجبه با مسائل زناشویی در بعد از ازدواج

یک پسر از کجا بفهمه من محجبه می تونم زیبا باشم؟!

نمی خوام تفریحاتم رفتن به نماز جمعه و جمکران و خوندن زیارت عاشورا باشه

نیت پاک پسر می تونه یه دختر مذهبی رو قانع کنه منتظر بمونه ؟

چرا بعضی از خانواده های مذهبی تن به ازدواج زود هنگام دخترشون نمیدن ؟

خودنمایی بعضی از دختران مذهبی و چادری

ازدواج دختران مذهبی با پسری که در زمینه موسیقی فعالیت داره

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

دخترای مذهبی بعد از ازدواج می تونن جلوی شوهر بی حیا باشن ؟

آیا یک دختر مذهبی بعد از ازدواج در دلبری کردن کم میاره ؟

چرا دخترای مذهبی از رابطه جنسی متنفرن؟

یه دختر مذهبی چطور در خواستگاری بحث مسائل جنسی رو پیش بکشه ؟

چرا بعضی از دختران مذهبی بد خلق هستند

واکنش دختران خیلی مذهبی در مقابل تنوع طلبی جنسی شوهر

یه دختر با حیا در ابتدای عقد می تونه برای شوهرش بی حیایی کنه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه) ازدواج با پسر مذهبی (۲۸ مطلب مشابه)