سلام

من خسته شدم دیگه نمی تونم تحمل کنم، دخترم و 24 سالمه، قبلش بهم گفتن درس بخون درس بخون ... کنکور بخون فقط بخون ... دانشگاه قبول شدیم ... باز بخون ... فارغ التحصیل شدیم برو سر کار ... حالا  چی شد... یه آدم خسته فقط تحویل جامعه دادن ...

به خدا دیگه دلم میخواد از زندگی فرار کنم، هر شب که میخوابم از استرس اینکه نکنه نتونم ازدواج کنم خوابم نمیبره ... اینقدر زندگیم جلوم بسته ست که خواهرمم ازدواج نکرده... فقط میدونم با مرگ میشه از این زندگی فرار کرد.

دلم به حال آرزوهای قشنگم میسوزه ... چه قدر تو دبیرستان آرزوهای قشنگی برای خودم داشتم، ولی الان فقط داره هر شب سر درد، هر شب گریه، هر شب فرار نصیبم میشه، ادامه دادن تنهایی راه خیلی سخته، حتی تو محط کار برات ارزش قائل نیستن، هیچ کسی آدم حسابت نمی کنه ... اصلا مهم نیستی.

انگار که همه چی به عزت و احترام و ازدواج کردن کنار یه مرده ...، حالم از همه پسرها به هم میخوره ...، دلم میخواد هیچ پسری رو زمین نباشه ... تهش برسی به اینجا که به هیچ جا نمیشه رسید.

پول همه چیز نیست، پول داری همه چی داری، ولی حتی دیگه از یه جای به بعد مسافرت هم نمیچسبه، فقط حسرت زندگی بقیه به دلت میمونه ...

وای که دلم میخواد یه شب فقط یه شب با آرامش بخوابم ... همه دست روی دست گذاشتن، همه فقط نگاه می کنن ... اگه میتونستم داد بزنم حتما داد میزدم، من خسته شدم دلم میخواد ازدواج کنم. 

دیگه خجالت می کشم به بابا بگم کارم رو انجام بده، سعی کردم برای کارم خودم رو به یه شهر دیگه منتقل کنم که پدر و مادرم هم منو کمتر ببینن، کمتر اذیت بشن، ولی دیگه حتی تنهایی نمیشه نفس کشید

اینقدر بدبختی که همه دنیا قضاوتت می کنن، همه نظر میدن... ولی نمی دونن تو فقط در برابر حرف هاشون به مرگ فکر می کنی، خدا یا  همه رو نجات بده از این زندگی


مرتبط با درد دل های دختران:

دیگه نمیکشم، دیگه نمیخوام این زندگی رو ...

همه چیزمون رو الکی و برای هیچ باختیم

سهم من از این زندگی فقط کلفتی پدر و مادرم هست

نمیدونم سرنوشتم چرا اینجوری شد ؟

سر طبیعی ترین مسائل زندگی جیگرم خونه

این که یه دختر مجرد خونه بگیره و مستقل بشه بده ؟

چطور خانوادم رو قانع کنم که سر کار برم ؟

صبح تا شب توی خونه حسرت زندگی دوستانم رو می خورم

چرا منو کسی نمیخواد؟ ، این سوال شده عقده

تنها چیزی که تا آخر عمر با منه حسرته

درد و دل یه دختر دهه شصتی

یک دخترم که در آستانه 30 سالگی دچار بحران شدم

دختر 28 ساله ای هستم که دیگه هیچ هدفی ندارم


مرتبط با ازدواج خانم های شاغل:

بررسی ملاک شاغل بودن خانم در ازدواج

نحوه برخورد دختران شاغل با تمایل برخی از پسران به ازدواج با آن ها

میخوام در مورد ازدواج با دختر شاغل باهاتون مشورت کنم

کارمندم، با یه دختر کارمند ازدواج کنم و یا خانه دار ؟

تمایل بعضی پسران به ازدواج با دختران کارمند و دهه هفتادی

با یک معلم هم سطح خودم ازدواج کنم یا با یک خانه دار ؟

زن خانه دار رو ترجیح میدید یا شاغل ؟

پزشک هستم، نمی دونم همسر خانه دار انتخاب کنم یا ...

آقا پسرها ، شما همسر معلم رو ترجیح میدید یا خانه دار ؟

به چند دلیل میخوام که همسر آینده ام شاغل باشه


مرتبط با تنهایی:

چطوری باید با احساس تنهایی کنار بیام

چه طوری از تنهایی و یکنواختی در بیام ؟

تنهام ، خسته ام ، از تنهایی دلم یه همسر میخواد

تنهایی از همه جهات دیوونم میکنه

چه پاسخی به نیاز های جنسیم و عاطفیم و تنهاییم بدم ؟

تنهایی بد جور بهم فشار آورده

چرا یه دختر باید کل تابستونش زل بزنه به دیوار اتاقش از تنهایی ؟

اینرسی ازدواج - شاید عمق تنهایی رو درک نکردی

اینرسی ازدواج - تنهایی رو عشقه!!!

چیکار کنم تنهایی و خیالبافی منو اذیت نکنه؟

احساس تنهایی زیاد مانع حرکت رو به جلوی من شده

من موقع تنهایی هام با یه آدم خیالی حرف می زنم

ایها الناس به چه زبونی بگم که بابا مُردم از تنهایی

کی واقعا دلش میخواد همیشه احساس تنهایی کنه ؟

من فوبیای تنهایی گرفتم ...

برای رهایی از تنهایی چه راهکارهایی دارید ؟

افسردگی به خاطر تنهایی و رفت و آمد نکردن با دیگران

چه جوری از تنهایی در بیام ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختران شاغل (۲۶ مطلب مشابه) ازدواج دختران تحصیل کرده (۱۰ مطلب مشابه)