سلام دوستان ، وقتتون بخیر

من یه دختر 26 ساله هستم. راستش مشکل من اینه که خیلی وقتا خانواده بهم میگن دوست داری نظراتت با دیگران فرق داشته باشه، یا جور دیگه رفتار کنی. خواهرم خیلی وقتا به شوخی میگه تو خاصی، تو که مثل ما نیستی.

اما به نظر خودم، این وضعیت بیشتر مواقعی پیش میاد که نظری مخالفشون رو داشته باشم.
مثلا در مورد ازدواج، بچه دار شدن، ادامه تحصیل و ...

اما به این فکر نمی کنن که این تفاوت نظرها، بیشتر باعث میشه که احساس تنهایی کنم.آخه کی واقعا دلش میخواد همیشه احساس تنهایی کنه، حتی تو جمع خانواده و دوستان؟

البته اینم بگم، گاهی هم که دلیل نظرم رو بهشون میگم، قبول می کنند، اما معمولا فراموش می کنن و دوباره همون حرفا رو تکرار می کنن.

از طرف دیگه میگن تو هیچ نظر مخالفی رو قبول نمی کنی، یعنی یه جورایی بحث با تو بی فایده است، که خب اینو تا حدی قبول دارم و واقعا سعی می کنم که کمتر بحث کنم.

و یه مورد دیگه این که، به خاطر کار و برنامه­ های دیگه ام، معمولا تو خونه هستم، و برای اینکه زمانم رو بهتر مدیریت کنم، سعی کردم ارتباطم با دوستام رو ( چه به صورت مجازی و چه غیر مجازی ) محدودتر و البته مفیدتر کنم. راستش من کلا با کار تو خونه مشکل دارم، اما از اون جایی که کارم مرتبط با تحصیلاتم هست و خیلی دوستش دارم، سعی کردم با شرایط کنار بیام. در کل همه این مسائل باعث تنهایی و ناراحتی من شده.

لطفا اگه راهکاری به نظرتون می رسه که بتونم وضعیت خودم رو بهتر ارزیابی کنم، یا به نوعی به خودم کمک کنم بنویسید.

پیشاپیش متشکرم.


مرتبط:

چطوری باید با احساس تنهایی کنار بیام

چه طوری از تنهایی و یکنواختی در بیام ؟

تنهام ، خسته ام ، از تنهایی دلم یه همسر میخواد

تنهایی از همه جهات دیوونم میکنه

چه پاسخی به نیاز های جنسیم و عاطفیم و تنهاییم بدم ؟

تنهایی بد جور بهم فشار آورده

چرا یه دختر باید کل تابستونش زل بزنه به دیوار اتاقش از تنهایی ؟

اینرسی ازدواج - شاید عمق تنهایی رو درک نکردی

اینرسی ازدواج - تنهایی رو عشقه!!!

چیکار کنم تنهایی و خیالبافی منو اذیت نکنه؟

احساس تنهایی زیاد مانع حرکت رو به جلوی من شده

من موقع تنهایی هام با یه آدم خیالی حرف می زنم

ایها الناس به چه زبونی بگم که بابا مُردم از تنهایی

من فوبیای تنهایی گرفتم ...

برای رهایی از تنهایی چه راهکارهایی دارید ؟

افسردگی به خاطر تنهایی و رفت و آمد نکردن با دیگران

چه جوری از تنهایی در بیام ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)