بسم الله الرحمن الرحیم


اینرسی ازدواج

سلام
قسمت سوم اینرسی ازدواج رسید :)

موضوع این قسمت را درست خواندید.تنهایی رو عشقه باوو...!!!

پاسخ خیلی از مجردهای عصر حاضره وقتی ازشون می پرسی چرا ازدواج نمی کنی ، بهت می گن اخه عشق مجردی و تنهایی رو مگه می شه بیخیال شد... اصلا جوری بهت جواب می دن که دیگه صدا از حنجره ات نمی تونه بیرون بیاد... یک جور عجیبی قانعت می کنن!

عشقم تنهایی!!!

و شما ای مرد آینده نیاز داری به حوّایی که در اوج غم و ناراحتی یا حتی در اوج لذت و شادکامی بشود همراهت بشود همدم و تکیه گاهت بشود حوّایت.. باید باشد کسی که برایش مرد باشی کوه باشی جان باشی تمام باور و تکیه گاه باشی باید همسری باشد تا مردانگی کنی...نباید؟؟

و شما ای بانوی آینده نیاز به آدمی داری که برایش ناز کنی و او بشود نیازت و در کنارش در آرامش غرق شوی.باید باشد کسی که برایش زن باشی زندگی باشی آرامش و تکیه گاه باشی باید همسری باشد تا زنانگی کنی...نباید؟؟

تنها خداست که هیچ شریکی نداره از اونجایی هم که ما فرزندان آدم و حوّاییم و راه و رسم عاشقی رو از پدر و مادرمان به خوبی در فطرتمان داریم تنهایی به مذاقمان خوش نمی آید .

اصلا باید کسی باشد که بشود مونس بشود همدم بشود "تـمـام اجـتـمـاع" ، بشود سر آغاز فصلی نو ، بشود مقدمه ای برای داشتن بهترین لحظات رو به رو ، آدم باید حوّا داشته باشد همان طور که حوّا باید آدمی داشته باشد . آدم و حوّا چه خوب ارثی برایمان گذاشتند. اجـتـمـاع و اجـتـمـاعی شد را می گویم.

حالا نیایی بگویی من که در اجتماعم پس چه می گویی...نه!!! منظور من از اجتماع در اینجا یعنی "تو+ همسرت" و فرزندانی که رشدشان می دهید ، بنی آدم اگر همسر نداشته باشد اصلا نمی داند اجتماع یعنی چه؟شادی و لذت یعنی چه؟

اصلا خیلی از چیزها را خیلی از مزه ها را خیلی از خوشی ها را مجرد درک نمی کند. باید متاهل بود تا فهمید ، نیایی بگویی من را به اجـتـمـاع چه کار؟

این تنهایی برایم از عسل هم گوارا تر است و عجیب هم به مذاقم می چسبد ، دردسر می خواهم چه کار آخر؟

مگر جانم را از سر راه آورده ام که ازدواج کنم و آزادیم را از دست بدهم ، مگر بیکارم که زندگی شاهانه ی منزل پدری را ول کنم و درگیر کارهای منزل شوم . مجرد می مانم تا آخرین نفس ...!!!

افکار منفی را از ذهنت بیرون کن و در مغزت افکار مثبت را حکاکی کن.

با آرزوی موفقیت و خوشبختی

یا حق

" آ. راد "


مرتبط:

چطوری باید با احساس تنهایی کنار بیام

چه طوری از تنهایی و یکنواختی در بیام ؟

تنهام ، خسته ام ، از تنهایی دلم یه همسر میخواد

تنهایی از همه جهات دیوونم میکنه

چه پاسخی به نیاز های جنسیم و عاطفیم و تنهاییم بدم ؟

تنهایی بد جور بهم فشار آورده

چرا یه دختر باید کل تابستونش زل بزنه به دیوار اتاقش از تنهایی ؟

اینرسی ازدواج - شاید عمق تنهایی رو درک نکردی

چیکار کنم تنهایی و خیالبافی منو اذیت نکنه؟

احساس تنهایی زیاد مانع حرکت رو به جلوی من شده

من موقع تنهایی هام با یه آدم خیالی حرف می زنم

ایها الناس به چه زبونی بگم که بابا مُردم از تنهایی

کی واقعا دلش میخواد همیشه احساس تنهایی کنه ؟

من فوبیای تنهایی گرفتم ...

برای رهایی از تنهایی چه راهکارهایی دارید ؟

افسردگی به خاطر تنهایی و رفت و آمد نکردن با دیگران

چه جوری از تنهایی در بیام ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) مطالب آ. راد (۲۶ مطلب مشابه)