سلام به همگی

دختری هستم مجرد و در رنج سن بیست و اندی سال و واقعا به یه همنفس و همراه تو زندگیم فکر میکنم... اما من از آینده مبهم واهمه دارم چون معادله ازدواج خیلی پیچیده شده شرایط اقتصادی طوری شده جوون دیر وارد بازار کار میشه و دستش تو جیب خودش می ره از طرفی از معرفا خبری نیست .

شاید آمار طلاق نگران شون میکنه که چه پیش خواهد آمد؟ یا شاید هم ما آدما بهم بی توجه شدیم !  دوره ای که الان درش هستیم تقابل بین سنت و مدرن هست خیلی هامون باورهامون، اعتقاداتمون ، نگاه به زندگی مون تغییر کرده اینجاست که شاید نگاهمون به زندگی تجملی شده ، ارزش هامون ،ضد ارزش شدن خیلی از جوون ها سراغ عشق دروغین میرن به بهای اینکه نیازهای عاطفی شون رو پاسخ بدن اما درگیر یه رابطه عاطفی کاذب میشن و لطمه های روحی و روانی خواهند خورد .

اصلا یه دوره ای شده کسی که صادق هست میشه ساده و کسی که مارموز و هفت رنگ بهتره بگم هزار رنگ هست  میشه زرنگ . بعد ازدواج هم خیلی ها خود واقعی شون رو نشون میدن همین میشه آمار طلاق می ره بالا . 

اصلا انسان دوستی و محبت  داره نقشش کمرنگ میشه بخدا ما جوونا خیلی گناه داریم . ای مسئول ها ، کمی مسئول باشین ای جامعه شناس ها به فکر درمان جامعه باشین اما خودمون هم به فکر خودمون و دیگران باشیم یکی از کارهای ساده اینه تو فضای مجازی جوک در مورد کمبود خواستگار و این داستانها نسازیم و نشر ندیم .

واقعا شرایط ازدواج برای دخترهای سنین ازدواج کم شده چون پسر آماده ازدواج کمه حالا باز نگین شماها همش به مسائل مالی فکر میکنین آمادگی صرفا منظور مسائل مالی نیست در هر حال فکر می کنم مسئله کار ، ازدواج خیلی برا جوون ها چه دختر چه پسر سخت شده اگر این پیام رو می خونی یه قدم برای جوون های اطراف ت بردار .

آرزوی خوشبختی و عاقبت بخیری همه جوون های سرزمینم !


درد دل های دختران:

دیگه نمیکشم، دیگه نمیخوام این زندگی رو ...

همه چیزمون رو الکی و برای هیچ باختیم

سهم من از این زندگی فقط کلفتی پدر و مادرم هست

نمیدونم سرنوشتم چرا اینجوری شد ؟

سر طبیعی ترین مسائل زندگی جیگرم خونه

این که یه دختر مجرد خونه بگیره و مستقل بشه بده ؟

چطور خانوادم رو قانع کنم که سر کار برم ؟

صبح تا شب توی خونه حسرت زندگی دوستانم رو می خورم

چرا منو کسی نمیخواد؟ ، این سوال شده عقده

تنها چیزی که تا آخر عمر با منه حسرته

درد و دل یه دختر دهه شصتی

یک دخترم که در آستانه 30 سالگی دچار بحران شدم

دختر 28 ساله ای هستم که دیگه هیچ هدفی ندارم


درد دل های پسران :

برای اینکه روحم آروم باشه میرم کارگری، تا به خودم بگم رفتم سر کار

هر چی لاشی تر باشی برای دختران جذاب تری ؟!

پسری 26 ساله ام، برام سخته که از خانواده پول بگیرم

بیکاری یا مشکل مالی مرد رو عصبی می کنه ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

یه پسر وقتی ناراحته، چطور باید آرومش کرد ؟

شما چه می کنید با این وضع بی پولی ؟

درد شرمندگی مردان در این اوضاع اقتصادی

اشکالی داره پسر و دختر ازدواج کنن ولی هر کدوم سر سفره پدرشون باشن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)