سلام دوستان وقت بخیر
ببخشید یه سوال داشتم که ممنون میشم مخصوصا اقا پسرا بهش جواب بدن و کمک کنن.
با آقا پسری دوست و آشنا هستم که هیچ ایرادی از جمله اعتقادی و اخلاقی و کاری و روابط با نامحرمان  نمیتونم ازش بگیرم یعنی به جرات میگم من اولین دختر توی زندگیش هستم. من تا قبل از ایشون با پسری دوست و آشنا نبودم و کلا پسرا و خصوصیات اخلاقیشون برای جدید و عجیبه.
این اقا یه خصوصیت اخلاقی داره که من از دیدگاه یه دختر نمیتونن درکش کنم و نیاز به کمک شما دارم. ما دخترا وقتی ناراحت یا غمگین و عصبانی هستیم با حرف زدن و گریه خودمون رو آروم میکنیم. ولی این اقا پسر اوقاتی که خسته هست یا نارحته یا ذهنش درگیر مساله و مشکلیه ، به هیچ عنوان حرف نمیزنه و تا چند روز توی لاک خودشه. به هیچ عنوان دعوا نمیکنه یعنی اصلا اهلش نیست .ولی خیلی سرد میشه و بی توجهی میکنه.
سوال من اینه که این رفتار توی پسرا طبیعیه؟ و این که من چه جور کمکی میتونم توی این شرایط بهش بکنم و اصلا رفتار درست توی این شرایطش چیه؟ اون توی ناراحتی و عصبانیت من بهم کمک میکنه ولی من نمیدونم چه جوری باید بهش کمک بکنم.
خیلی ممنون میشم کمکم کنین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)