سلام دوستان

راجع به دو تا مسئله میخواستم صحبت کنم که خیلی فراگیر شده و واقعا ناراحتم میکنه بطور خلاصه راجع به این دو موضوع حرف میزنم :

۱. عفت و حیای از دست رفته بین بعضی از دختران امروزی

۲. دیده نشدن پسران پاک جامعه 

دوست داشتید بخونید و نظر بدید حتما.

دوستان از قبل دانشگاه بگم براتون که پسر خاله م گفت ... نشی عاشق بشی، چون اکثرا دست خوردن، تو دلم گفتم همه مثل هم نیستن که... ، الان که ترم ۴ هستم میبینم راست میگفت... من نمیدونم چرا دختران این جوری شدن، دیگه ملاک های اخلاقی فراموش شده... وفاداری، صداقت، احساس چشم پاکی و فراموش شده جاش پول ظاهر اومده... از طرفی خیلی راحت عفت و حیای خودشون رو میفروشن، من آدم مذهبی خشکی نیستم یه پسر معمولی امروزی که عقاید واسش مهمه...

من رشته م حقوقه جایی که معمولا دختراش خشک و با شخصیت هستن... دختری میشناسم ۹۰ دقیقه کلاس به پسر خوشگل زل زد شماره داد، دو هفته بعد کات کرد پسره هم زن بازه ... یک پسره هست پولداره خواست مخ یکی رو بزنه قبول نمیکرد فرداش سوییچ بنز آورد قبول کرد، هفته بعد کات ... دوباره مخ یکی دیگه رو زد یه دستی بهش زد هفته بعد کات، جدیدا هم با یکی هست که پس زمینه عکس هاش اتاق خوابشه با دختره عکس انداخته!!! به خدا ما پسرها که پاک موندیم دیگه میترسیم از ازدواج.

از چند جا بکشیم آخه، از وضع مالی بگیر حالا بگرد دنبال دختر پاک... دختر میشناسم با ظاهری موجه  که زنا کرده، باکرگی از دست داده، دوباره ترمیم کرده شوهر کرده الکی گفته من باکرم!!! و کلی مثال عینی دیگه ... .

خدایی من اگه شده تا ۵۰ سالگی مجرد می مونم اما با این افراد احساسم رو سهیم نمیشم ... چرا انقدر هرزگی فراوون شده ؟ دختره تو دانشگاه پسر مردم رو بغل میکنه باهاش دست میده ... نمیدونم با پسر شوخی دستی میکنه. من دیدم دختره سر کلاس گوشی مرد متاهل رو گرفته بهش شماره داده اونم از خدا خواسته ... امروز عکسی دیدم پسره رل داره با یکی دیگه دسته جمعی رفتن بیرون یکی دیگه رو بغل کرده... اینکه بگید تقصیر پسراست اون ها مشکل دارن بله درسته ولی یه پسر هرزه رو راحت میشه فهمید حداقل میگیم ذاتش تنوع طلبه ولی دختر که ادعای پاکی و تک پری میکنه چرا؟

اینکه دختر تمام بدنش رو نشون پسرا میده چه فکری میکنه، یعنی من لخت بشم شوهر پاک بهم میدن؟ با رفتارشون ما رو هم به گناه میندازن. خب منه پسر کجا رو نگاه کنم بالا رو ببینم با مخ میرم تو جوب‌، جلو رو نگاه کنم تمام بالا تنه خانم معلومه، کافیه چشم ناخود آگاه بیافته، از اون جایی که گرمایی شدیدم تا شب تو ذهنمه، پایین رو که نگاه کنم دو تا ساق بلوری میبینم از اون بدتر همین هفته پیش تو خیابون سرم پایین بود یهو دیدم دختره مانتو جلو باز پوشیده با تی شرت جذب کل منحنی های بالاتنش از صد متری معلومه، چیزی که زن ها معمولا تو خونه میپوشن نه خیابون ....

بخوام ازدواج کنم این از وضع اقتصاد، این از دختر جماعت که یا میگن تو گلزار نیستی یا میگن کو خونه و ماشینت، تازه اگه بتونی دختر پاک و دست نخورده پیدا کنی. اگرم دوست دختر بگیرم من سریع دل میبندم، اهل ابراز علاقه هستم اگه خیانت کرد چی، وابسته شد چی، جواب احساسش رو کی میده ، تازه نگم براتون که خیلی ها رو که ازشون تعریف میکنی وقتی باد شدن تو رو آدم حساب نمیکنن کسی که قبلش افسرده بود که من چرا سینگلم ....

خیلی ها میگید همه مثل هم نیستن درسته ولی رفته رفته داره باورم میشه که دختر خوب نداریم، من مثال نقض هم دارم که یکی پاک مونده طرف مقابل عوضی از آب در اومده... یه عده میگن ما از پسر شوخ طبع خوش مون میاد. از قضا پسر لاشی بیشتر به دلشون میشینه، بابا ما هم زبون داریم ما هم شوخیم ولی اجازه ندادیم با هر دختری لاس بزنیم، گذاشتیم واسه همسرمون خرج کنیم...

شما بگید منی که تا حالا با دختر نبودیم با این شرایط به کی اعتماد کنم ؟ من با ۲۱ سال سن هنوز تو کف این موندم که دست دختر گرفتن چه حسی داره ؟ تشنه بغل کردن عاشقانه دختر هستم ببخشید نمیدونم بوسیدن دختر چه حسی میده، فقط تو ذهنم میسازمش و منتظرم تا تو واقعیت پیش بیاد، اونم حلالش...

با این شرایط دارم خودم رو نگه میدارم، بعد ی عده هر روز با یکی عشق و حال میکنن در مورد پسر هم همینه ،دوستم ۱۷ سال سن داره کلی زنا داشته، دوست دختر داشته حال کرده. باورتون نمیشه منو مسخره میکنه تو دانشگاه رفتی هنوز مخ نزدی! 

واقعا دیگه از پاک بودنم پشیمونم، اول دبیرستان راحت میشد مخ زد، موقعیت ۱۰۰ درصدی داشتم، عفت پیشه کردم، شاید میرفتم الان اعتماد به سقف زبون چرب و نرم و آدم جذابی میشدم، ولی نرفتم نتیجه شد سینگلی تا الان که همه بگن مغروره فلانه ...

منو دوستام هم خوش مشربیم هم شوخیم ولی نمیخوایم غیر همسرمون با کسی شریک شیم... دلم واسه امثال خودم میسوزه... یه عده هر روز مخ میزنن شادن بی دغدغه، نیاز هاشون برطرف میشه، تازه معلومه داستان سوء استفاده هست ولی باز دخترا مشتاقانه قبول میکنن ولی ماها چی ؟ من خودم به یکی میگفتم من اگه شرایط ازدواج هم نداشتم و عاشق بشم باز نگهش میدارم متعهد میمونم بهش تا شرایط جور شه خندید گفت دخترای الان میگن ازدواج کیلو چنده، اول تو جوونی لاس بزنیم بگیم بخندیم بعدا ازدواج.

یکی‌ مثل من که دارم ویژگی های منفیم رو دور میریزم کتاب متاهلی میخونم، ویس های روانشناس ها رو گوش میکنم که ببینم خانم چی‌ میشه طلاق میگیرن که خودم درستش کنم... کیس های واقعی رو دنبال میکنم ببینم روحیه زن چه جوره از شوهر چی میخواد، خودم رو عادت میدم که فردا زنم کمبود نداشته باشه .

یکی هم هر روز با یکیه، تازه اون جذاب تره از نظر دختره ، من برم پیشنهاد بدم هزار رو یکی تمسخر رو من پیاده میکنه... نگید خوب باش خدا خوبش رو میده چون گفتم مثال نقض زیاد دیدم ... شاید ما هم باید لاشی بشیم مثل اینکه پاک بودن دیگه ارزشی نداره، هر چی لاشی تر باشی جذاب تری، راهش هم خیلی خوب بلدم ولی خواستم عشق پاک حلال رو تجربه کنم که اینم مثل اینکه تو داستان هاس نه واقعیت ..

الله اعلم ...

ببخشید طولانی شد منتظر نظرات تون هستم یا علی


مرتبط:

برای اینکه روحم آروم باشه میرم کارگری، تا به خودم بگم رفتم سر کار

پسری 26 ساله ام، برام سخته که از خانواده پول بگیرم

بیکاری یا مشکل مالی مرد رو عصبی می کنه ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

یه پسر وقتی ناراحته، چطور باید آرومش کرد ؟

شما چه می کنید با این وضع بی پولی ؟

درد شرمندگی مردان در این اوضاع اقتصادی

اشکالی داره پسر و دختر ازدواج کنن ولی هر کدوم سر سفره پدرشون باشن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های پسران (۹۷ مطلب مشابه)